اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرگان:

الحاق «میانکاله» به گلستان حق و عدالت است

امام جمعه گرگان گفت: الحاق «میانکاله» به گلستان حق و عدالت و مخالفت با آن برخلاف عدالت است.

الحاق «میانکاله» به گلستان حق و عدالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‎‎الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: دنیا جایگاهی است که انسان در آن منتظر رسیدن به خداست؛ داشتن این نگاه به دنیا یک نگاه والایی است و اینکه انسان درک کند دنیا مکانی برای انتظار ملاقات خداست قشنگ‎ترین نگاه است.

وی ادامه داد: این نگاه یکی از درس‎های امیر مومنان است و اگر این نگاه را از امیر مومنان درس بگیریم کیفیت زندگی ما تغییر می‎کند و این نگاه به دنیا بنیادی و اساسی است.

نورمفیدی با اشاره به روز پرستار و تبریک ولادت حضرت زینب(س) تاکید کرد: هیچ ثروتی برای انسان بالاتر از بندگی خالصانه خدا نیست و هیچ ثروتی بالاتر از این نیست که انسان در هنگامی که به درگاه خداوند می‎رود دلش بلرزد و حضرت زینب(س) این نگاه و ویژگی رفتاری را داشته است.

الحاق «میانکاله» به گلستان بر اساس حق و عدالت است

امام جمعه گرگان با اشاره به مصوبه الحاق «میانکاله» به گلستان و تشکر از هیئت دولت برای این مصوبه خاطرنشان کرد: این مصوبه سال‎ها مورد بحث و گفت‎و‎گوی مسئولان و مردم دو استان گلستان و مازندران بود که بالاخره تصویب شد که تصویب این موضوع بر اساس حق و عدالت و انصاف بوده است که در این سال‎‎ها مورد توجه نبوده و اکنون عملی شده است.

نورمفیدی ابراز داشت: همه باید تسلیم این مصوبه باشند و از این مصوبه قانونی تمکین کنند، چراکه این مصوبه بر اساس عدالت بوده است و اگر کسی عدالت را دوست دارد باید این مصوبه را بپذیرد حتی اگر بر خلاف میلش باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم بر اساس گذشته تاریخی این منطقه و اسنادی که وجود دارد افرادی که مخالفتی با این مصوبه دارند دست از مخالفت بردارند.

امام جمعه گرگان متذکر شد: اعطای حق و عدالت و انصاف آرامش‎بخش است و مخالفت با آن مشکل‎ساز و اختلاف برانگیز است.

صله رحم در فاطمیه مشکلی ندارد

نورمفیدی در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام سال جدید تصریح کرد: ایام عید نوروز ایام شادی است و این شادی به‎خصوص برای کودکان دوچندان خواهد بود.

وی اضافه کرد: همه ما کاری کنیم که در ادامه شادی‎ ما، خانواده‎ها و کودکان نیازمند نیز شاد باشند و با کمک به آنها خانواده‎های نیازمند را هم در شادی خودمان شریک کنیم.

نورمفیدی بیان کرد: اگر کسی نیازمندی را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده است و خداوند او را خوشحال خواهد کرد.

امام جمعه گرگان در پایان ابراز داشت: روز چهاردهم نوروز ایام فاطمیه دوم است و در این ایام نیز انجام صله رحم هیچ مشکلی ندارد اما در عین حال کاری انجام نشود که خدای ناکرده به ایام فاطمیه بی‎اعتنایی صورت گیرد.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول