اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

مقام معظم رهبری حجت را بر مسئولان فرهنگی تمام کرد

امام جمعه بردسکن گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری حجت را بر همه مسئولان فرهنگی در کشور تمام کرد.

مقام معظم رهبری حجت را بر مسئولان فرهنگی تمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری حجت را بر همه مسئولان فرهنگی در کشور تمام کرد و باید هوشیار باشند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید باید با شناسایی افرادی که به اسم دلسوزی برای نظام، قصد را فتنه دارند از حریم خود دور کرده و نگذارد در اطراف رخنه کنند. دشمنان بدانند ملت ایران پشت سر رهبری و با حمایت از مسئولان نظام حرکت می‌کنند و هیچ وقت نخواهند توانست بر بدنه این کشور الهی رسوخ پیدا کنند.

امینی با برشمردن فضیلت‌های زن مسلمان از دیدگاه اسلام، به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: پرستاران همیشه در حال عبادت بوده و از یاران امام زمان (ع) محسوب می‌شوند.

وی ضمن تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، در آستانه سال نو همه آحاد مردم را به کمک محرومان دعوت کرد و افزود: در آستانه سال نو مردم باید قلب خود را از زنگار گناه پاک کرده و در این راستا آنچه در توان دارند، انجام دهند.

انتهای پیام/2202/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول