اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر:

بابلسر شهرستان برتر در بحث توزیع سبد کالا شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر گفت: بابلسر شهرستان برتر در بحث توزیع سبد کالا شد.

بابلسر شهرستان برتر در بحث توزیع سبد کالا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، هادی احدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح سالم‌سازی دریا در سالن اجتماعات اداره ارشاد بابلسر اظهار داشت: با توجه به اقدامات چند سال اخیر از سوی کمیسیون نظارت، مجمع امور صنفی و اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌ها برای تنظیم بازار دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های کوتاه مدت به چالش‌های بازار توجه و تلاش شد تناسبی بین عرضه و تقاضا به‌وجود آید، افزود: چارت سازمانی اتحادیه مجامع را اصلاح و براساس یک نظام قانونمند اجرایی کردیم و با اجرای نظارت اصناف بر اصناف نیز با یک نگاه اصناف محور به بازار توجه نمودیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر اجرای بحث فرهنگی بازار، فعال کردن بسیج اصناف و ورود در بعد فرهنگی و نظارت بر صدور پروانه را از دیگر برنامه‌های کوتاه‌مدت دانست.

احدی نژاد بحث آموزش بازار را یکی از برنامه‌های بلند مدت خود عنوان کرد و افزود: برای این کار از مدیران اجرایی شروع کردیم و تمام اتحادیه‌ها را مجهز به سیستم الکتریکی کردیم.

وی با اعلام اینکه شهرستان بابلسر نخستین شهرستانی بود که پروانه کسب الکتریکی صادر کرد بیان داشت: از جمله شهرستان‌هایی بودیم که جزء مجامع برتر در بحث خدمات به واحدها و اتحادیه‌های صنفی شدیم.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت بابلسر خرید فضای مناسب برای اتاق اصناف، برگزاری نشست‌های مختلف برای صدور پروانه، ساماندهی بازار و تناسب عرضه و تقاضا در بازار، برگزاری نمایشگاه عرضه بازار برای حمایت از مصرف‌کنندگان را از دیگر برنامه‌های دراز مدت خود دانست.

احدی‌نژاد به ساماندهی فضای اقتصادی پلاژداران و تشکیل اتحادیه پلاژداران اشاره کرد و گفت: بابلسر جزء شهرستان‌های برتر در بحث توزیع سبد کالا بود که بخشی از کالای شهرستان‌های همجوار را نیز تامین کرد و در حال حاضر نیز در حال توزیع هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث ایام نوروزی نیز سیب و پرتغال به اندازه کافی خریداری و در انبار ذخیره شده است، خاطرنشان کرد: رفتار و تلاش این است که بحث مشتری‌مداری را که بحث علمی توسعه پایدار است در شهرستان اجرا کنیم.

انتهای پیام/86010/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول