اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان:

مسئولان مرزبندی صریحی در قبال حرکت‌های ضدفرهنگی اتخاذ کنند

امام جمعه فریمان گفت: مسئولان کشور مرزبندی صریحی در قبال حرکت‌های ضد فرهنگی اتخاذ کنند.

مسئولان مرزبندی صریحی در قبال حرکت‌های ضدفرهنگی اتخاذ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: امروز همه آحاد جامعه نسبت به شهیدان انقلاب اسلامی و شهیدان دفاع مقدس احساس دین و بدهکاری می‌کنند و چنانچه روزی این احساس از دل ما رخت بربندد بدانیم که آن روز آغاز محرومیت همه ما از رحمت‌های الهی خواهد بود.

امام جمعه فریمان در ادامه به نگرانی رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در خصوص مسائل فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: شاید علت نگرانی مقام معظم رهبری برای این باشد که آن خط مرموز و توطئه مخفیانه دشمن، در درون کشور شناخته نشده است.

وی اظهار داشت: امروز در برخی از بخش‌های فرهنگی شاهد بی‌توجهی نسبت به نقشه‌های دشمن هستیم و از طرفی دشمنان به برخی حرف‌ها و شعارهای ما دلبسته ‌‌است. 

وی گفت: اگر فلان روزنامه و مجله بر ضد مقدسات دینی و اسلامی مطلبی می‌نویسد و متولی فرهنگ در یک وزارتخانه می‌گوید من نظری ندارم و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد دشمن احساس می‌کند هیچ مانعی بر سر راه او وجود ندارد.

طباطبایی در ادامه تاکید کرد: این ملت از آنچه که دشمنان تصور می‌کنند بیدارتر است و به موقع تصمیم خود را خواهد گرفت و با حضور خود این اندیشه‌های بی‌اساس را باطل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این دولت در کنار ملت و مقام معظم رهبری است، گفت: اما انتظار ملت این است که مسئولان کشور و متولیان فرهنگی همچنان به اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب پایبند باشند.

وی در پایان گفت: نکته مهمی که همه باید بدانند این است که ملت ما فشارهای اقتصادی و حتی رفتارهای سیاسی و تغییر تاکتیک‌ها را تحمل می‌کند؛ اما تنها چیزی که برای این ملت قابل تحمل نیست این است که کسی بخواهد به اسلام، ولایت فقیه و نظام اسلامی توهین کند.

انتهای پیام/2202/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول