اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

نظارت دقیق مجلس خبرگان در میان سایر نظام‌ها بی‌نظیر است

امام جمعه کاشمر با اشاره به نشست رسمی اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: نظارت دقیق و ظریف مجلس خبرگان رهبری در راستای وظایف محوله در میان سایر نظام‌ها بی‌نظیر است.

نظارت دقیق مجلس خبرگان در میان سایر نظام‌ها بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشمر در اجتماع نمازگزاران این شهر، اظهار داشت: مجلس خبرگان که صیانت از رهبری و ولایت را بر عهده دارد در هر سال 2 جلسه رسمی برگزار می‌کند و در این جلسات بر اوصاف رهبری نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: خوشبختانه در طول این سال‌ها و بعد از رحلت امام خمینی (ره) و به برکت مجلس خبرگان، رهبری دارای کمالات متعالیه، مدیریت و تدبیر، فقاهت و رشادت، صبر و حوصله و همچون جدشان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در مظلومیت نصیب ملت شده است.

یعقوبی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده خاطرنشان کرد: پرستاری از بیماران، جانبازان و معلولان و افراد مسن اگر چه بسیار سخت و دشوار است اما در پیشگاه خداوند یک اقدام ارزشمند و یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی پرستاران که زندگی‌شان توام با غم و ناراحتی دیگران است یادآور شد: تلاش و زحمات این قشر موجب رسیدنشان به درجات متعالی خواهد شد.

امام جمعه کاشمر با اشاره به 22 اسفند سالروز تأسیس نهاد بنیاد شهید، تأسیس این نهاد را از اقدامات ارزشمند پیر جماران عنوان و تصریح کرد: بنیاد شهید یکی از نهادهای ارزشمند انقلاب است که تاکنون توانسته خدمات مطلوبی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارائه کند.

وی با بیان اینکه حوادث اوکراین برای ما تجربه است ابراز داشت: هر کشوری که مردم آن گرفتار اختلاف شوند و عده‌ای نیز به شرق و غرب چراغ سبز نشان دهند، کشورشان قطعا جولانگاه شرق و غرب خواهد شد.

یعقوبی، بروز اختلاف در بین مردم را مهم‌ترین علت برای حضور شرق و غرب در آن کشور دانست و متذکر شد: متأسفانه بروز اختلاف نظر در اوکراین باعث شده که این کشور به جولانگاه شرق و غرب تبدیل شود و آنچه که امروز مورد نظر نیست و مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند مردم این کشور هستند.

انتهای پیام/2202/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول