اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر مدرس اهل جمهوری چک

بانوی قمی موفق به کسب مدرک مربیگری بین‏‌‏المللی والیبال شد

بانوی قمی زیر نظر 2 مدرس فدراسیون جهانی والیبال موفق به کسب مدرک مربیگری بین‏‌‏المللی این رشته ورزشی شد.

بانوی قمی موفق به کسب مدرک مربیگری بین‏‌‏المللی والیبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوره مربیگری سطح یک بین‏‌‏المللی ویژه بانوان در حالی به پایان رسید و 29 مربی موفق به کسب مدرک سطح یک بین‏‌‏المللی شدند که در بین این مربیان خانم سعیده سادات خلیلی مربی مطرح والیبال قم نیز حضور داشت.

بر اساس برنامه‏‌‏ریزی کمیته آموزش فدراسیون والیبال کشورمان، این دوره با همت کمیته آموزش و پژوهش زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال FIVB برگزار شد و به مدت 12 روز به طول انجامید در حالی که 35 مربی والیبال بانوان در آن شرکت کردند.

آزمون نهایی این دوره به صورت عملی و تئوری برگزار شد و 29 شرکت‏‌‏کننده در آن موفق به دریافت مدرک مربیگری سطح یک والیبال بانوان شدند ضمن اینکه مراسم اختتامیه این دوره با حضور مسئولان فدراسیون والیبال و کمیته آموزش، مدرسان فدراسیون جهانی و شرکت‏‌‏کنندگان برگزار شد.

این در حالی است که تدریس در دوره مربیگری درجه یک بین‏‌‏المللی والیبال ویژه بانوان را اوا از جمهوری چک و سمیرا سیف‏‌‏زاده از کشورمان به عنوان مدرسان فدراسیون جهانی والیبال بر عهده داشتند و مربیان شرکت‏‌‏کننده در این دوره که بعد از 13 سال در ایران برگزار شد در مدت زمان 86 ساعت به صورت تئوری و عملی مباحث این دوره را فرا گرفتند.

مربی والیبال بانوان استان قم در گفت‏‌‏و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از برگزاری این دوره و خوشحالی از موفقیت در کسب مدرک بین‏‌‏المللی سطح یک مربیگری والیبال تصریح کرد: از فدراسیون والیبال به سبب اینکه تلاش کرد تا این دوره بعد از سال‏‌‏ها در کشور برگزار شود، تقدیر می‏‌‏کنیم.

سعیده سادات خلیلی در پاسخ به اینکه سطح کیفی و فنی آموزش‏‌‏های ارائه شده چگونه بود، ادامه داد: تمام مربیان شرکت‏‌‏کننده انگیزه زیادی برای آموختن مطالب داشتند و این موضوع سبب شد که بیشتر از مطالبی که در طرح وجود داشت، ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه وقفه‏‌‏ای چند ساله در والیبال زنان در ایران وجود داشته و حالا باید تلاش بیشتری برای جبران این مدت داشته باشیم، عنوان کرد: اگر والیبال مردان بعد از سال‏‌‏ها تلاش توانست به این سطح در جهان برسد که در بین هشت تیم برتر دنیا قرار گیرد، زنان نیز می‏‌‏توانند با تلاش بیشتر به این جایگاه نزدیک شوند.

خلیلی که مسئولیت مربیگری تیم ملی دختران جوان کشورمان را نیز بر عهده داشته است، تصریح کرد: عملکرد بازیکنان نوجوان و جوان دختر در مسابقات آسیایی گذشته خوب بود و اگر به تمرینات خود با آموخته‏‌‏های جدید ادامه دهند می‏‌‏توانند در سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا موفق‏‌‏تر ظاهر شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول