اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تکلیف شهرداری یاسوج برای بقا در لیگ آزادگان مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: با همتی که بازیکنان تیم ما به خرج می‌دهند تکلیف بقای این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور همین امسال مشخص می‌شود.

تکلیف شهرداری یاسوج برای بقا در لیگ آزادگان مشخص می‌شود

رحمان احمدی امروز و پیش از بازی تیم شهرداری یاسوج با نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تنها برای برد مقابل تیم صنعت نفت آبادان به میدان می‌رویم و به نام تیم حریف و افتخارات گذشته آن توجهی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در چند بازی آینده با تیم‌های نه چندان قوی دیدار داریم و باید از بازی‌های خود حداکثر نتیجه را کسب کنیم.

احمدی با بیان اینکه در تیم شهرداری هیچ‌گونه حاشیه‌ای وجود ندارد از کمک نکردن برخی افراد به این تیم به صورت تلویحی انتقاد کرد اما نامی از این افراد نبرد و در ادامه گفت: مهم این است که ما توجهی به حرف‌ها نداریم و کار خود را برای موفقیت با جدیت ادامه می‌دهیم.

وی بیان داشت: اگر بازی با تیم نیروی زمینی را برگردانند و ما بتوانیم از امتیاز آن استفاده کنیم این قول را می‌دهیم که تکلیف تیم ما تا پیش از عید برای ماندن و بقا در لیگ مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از نظم و انسجام درون تیمی در تیم خود گفت و افزود: درصد بسیار بالایی از موفقیت یک تیم بستگی به وجود نظم و انسجام درون تیمی دارد که اکنون در تیم شهرداری چنین تفکری حاکم شده است.

انتهای پیام/2571/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول