اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 وزن

ترکیب تیم قم در کشتی فرنگی و آزاد انتخابی تیم ملی مشخص شد

ترکیب تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان مشخص شد.

ترکیب تیم قم در کشتی فرنگی و آزاد انتخابی تیم ملی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان به صورت همزمان به مدت دو روز در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود اما نفراتی که در ترکیب تیم هیئت کشتی قم به این پیکارها اعزام شده‌اند از امروز در 10 وزن کشتی فرنگی و یک وزن کشتی آزاد با حریفان خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که نفرات واجد شرایط کشتی آزاد به منظور شرکت در این مسابقات، کشتی‌گیران پنجم تا دهم هر وزن در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آزاد در سال 1392 در تنکابن، نفرات دوم و سوم مسابقات عمومی بزرگسالان آزاد در سال جاری در سمنان هستند.

همچنین کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی سال 1392 که صاحب مدال شده‌اند، کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های جوانان جهان در سال جاری، 6 کشتی‌گیر برگزیده و برتر کارگاه‌های فنی سال جاری بزرگسالان در هر وزن مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند.

نفرات واجد شرایط کشتی فرنگی برای شرکت در این مسابقات نیز نفرات دوم تا ششم هر وزن در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان فرنگی تهران، نفرات اول تا سوم مسابقات عمومی بزرگسالان فرنگی ایلام، کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی که صاحب مدال شده‌اند خواهند بود، ضمن اینکه کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی جوانان جهان در این دوره به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی این تیم اضافه می‌شوند و در سال جاری میلادی در رقابت‌های مهم برون‌مرزی شامل بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و پیکارهای قهرمانی جهان نیز در این دوره حضور می‌یابند.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم مهدی مراد حاصلی به میدان می‌رود، در وزن 66 کیلوگرم مهدی عطارد نماینده تیم هیئت کشتی قم است، در وزن 70 کیلوگرم بهرام جلالی با حریفان سرشاخ می‌شود و در وزن 75 کیلوگرم محسن معصومی و مهدی آغاز حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا به میدان می‌رود و امیدوار است که بعد از کسب مدال از مسابقات برون‌مرزی رده نوجوانان در رده بزرگسالان نیز توانایی‌های خود را نشان بدهد.

در وزن 85 کیلوگرم علی زینتی رفاه نماینده تیم هیئت کشتی استان قم است در حالی که این کشتی‌گیر نیز در رقابت‌های جوانان کشور در این وزن سابقه کسب عنوان قهرمانی دارد و قبلاً نیز در انتخابی تیم ملی بزرگسالان حضور داشته و تجربه بالایی دارد.

در وزن 98 کیلوگرم حسین فتحی زاهد به میدان می‌رود و در وزن 130 کیلوگرم عباس نوری دارنده مدال طلای مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام و نفر سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در سال جاری به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه امید خدمتی در وزن 66 کیلوگرم به عنوان تنها نماینده قم در کشتی آزاد به این رقابت‌ها اعزام شده است.

انتهای پیام/78002/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول