اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد

رئیس هیئت کشتی قم راهی مسابقات بین المللی روسیه شد

رئیس هیئت کشتی استان قم به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان راهی رقابت‌های کشتی بین‌المللی روسیه شد.

رئیس هیئت کشتی قم راهی مسابقات بین المللی روسیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بین سال‌های 1388 تا 1392 مسئولیت ریاست هیئت کشتی استان قم بر عهده محسن حلوایی قرار داشت و این چهره نام آشنای کشتی قم و کشورمان در مجمع انتخابات امسال هیئت کشتی قم نیز برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

حلوایی با توجه به برنامه‌هایی که در هیئت کشتی قم در سال‌های اخیر ایجاد کرده، زمینه‌های بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت کشتی قم مهیا نموده و نتیجه آن معرفی چهره‌های جوان و آینده‌دار به سطح اول کشتی کشور و کسب افتخارات متعدد در سطوح داخلی و برون‌مرزی بوده است.

حالا حلوایی با تجربه به عنوان یکی از معتمدین فدراسیون کشتی کشورمان در کاروان تیم ملی کشتی آزاد رده سنی جوانان کشورمان به عنوان سرپرست این تیم راهی کشور روسیه شد تا در مسابقات بین‌المللی جام رومن دیمیتریف این کشور حضور یابد.

رئیس هیئت کشتی استان در حالی عازم روسیه محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام رومن دیمیتریف این کشور شد که البته در کاروان تیم اعزامی کشورمان خبری از کشتی‌گیران قمی نیست چون کشتی قم تنها در رشته فرنگی در بین استان‌های برتر کشور قرار دارد و هنوز در کشتی آزاد به جایگاهی که در کشتی فرنگی از آن برخوردار شده، نرسیده است.

به همین منظور محسن حلوایی رئیس هیئت کشتی استان به عنوان نماینده فدراسیون کشتی کشورمان همراه با تیم ملی کشتی آزاد جوانان عازم روسیه شد در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این رقابت‌ها روزهای شنبه و یکشنبه به انجام می‌رسد.

تیم‌های مایل به شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام رومن دیمیتریف کشور روسیه تا امروز جمعه شانزدهم اسفند ماه وارد این کشور می‌شوند و از روز شنبه هفدهم اسفند به مدت دو روز رقابت جدی و نزدیک خود را برای کسب مدال از مسابقات این دوره به کار می‌گیرند.

این در حالی است که شهر یاکوتسک کشور روسیه میزبانی این پیکارها را بر عهده دارد و محسن حلوایی رئیس هیئت کشتی استان قم در حالی به عنوان نماینده فدراسیون عازم این مسابقات شد که در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در این رقابت‌ها 10 کشتی‌گیر حضور دارند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد رده سنی جوانان کشورمان را در این مسابقات آزادکاران اوزان 50، 55، 60، 66ریال 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم تشکیل می‌دهند در حالی که تنها در اوزان 55 و 66 کیلوگرم دو کشتی‌گیر در هر وزن حضور دارند و مابقی اوزان دارای یک نماینده هستند.

بدین ترتیب در وزن 50 کیلوگرم خیرالله قهرمانی، در 55 کیلوگرم رضا اطری و یونس سرمستی، در وزن 60 کیلوگرم ایمان صادقی، در وزن 66 کیلوگرم حسن یزدانی و فرزاد کولیوند، در وزن 74کیلوگرم کامران قاسم‌پور، در وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج، در وزن 96کیلوگرم پدرام جمشیدی و در وزن 120 کیلوگرم امین طاهری به سرمربیگری محمد طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول