اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

آمادگی برازجان برای استقبال از مسافران نوروزی

شهردار برازجان از آمادگی برازجان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی برازجان برای استقبال از مسافران نوروزی

ماشاالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و همه باید در مسیر خدمت به مردم نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات در دستور کار شهرداری برازجان قرار دارد و بحمدالله این مسئله موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار برازجان با اشاره به آمادگی برازجان برای استقبال از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: تمام اماکن تفریحی و رفاهی برازجان برای ایام نوروز مهیا شده و مهمانان می‌توانند از امکانات موجود بهره ببرند.

احمدی تصریح کرد: پارک‌ها و اماکن تفریحی برازجان به تجهیزات مورد نیاز مجهز هستند و امیدوار هستیم خدماتی در خور شان و منزلت مسافران نوروزی به این عزیزان ارائه شود.

وی گفت: اماکن تاریخی و گردشگری برازجان نیز آمادگی لازم برای بازدید گردشگران را دارند و امکانات تفریحی نیز در این اماکن برای استفاده گردشگران مهیا است.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی تورهای گردشگری توسط شهرداری نیز در دستور کار قرار دارد که امیدوار هستیم با اهتمام مسئولان محقق شود.

احمدی تاکید کرد: دشتستان در مسیر مواصلاتی استان فارس به بوشهر قرار دارد و در واقع دروازه ورودی استان است و بدون تردید در ایام نوروز تعداد زیادی از مهمانان نوروزی وارد این شهرستان می‌شوند.

وی افزود: مردم برازجان همواره به مردمانی مهمان‌نواز مشهور هستند و باید در ایام نوروز به شکلی شایسته از مسافران پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول