اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری نمادین به مناسبت هفته بوشهر

پیشکسوتان استقلال تهران، منتخب بوشهر را شکست دادند

در ادامه ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت بوشهر، رقابت نمادین پیشکسوتان استقلال تهران و منتخب بوشهر به سود پیشکسوتان استقلال پایان یافت.

پیشکسوتان استقلال تهران، منتخب بوشهر را شکست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در ادامه برگزاری مراسم هفته بوشهر، امشب دو تیم پیشکسوتان فوتبال بوشهر و پیشکسوتان استقلال تهران در دیداری نمادین در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم پیشکسوتان استقلال تهران با نتیجه 3 بر 1 به برتری دست یافت. گل‌های تیم استقلال را سیروس دین‌محمدی، علیرضا اکبرپور و ادموند اختر و تک گل تیم پیشکسوتان بوشهر را علیرضا درویشی به ثمر رساند. نیمه اول این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

از نکات جالب این دیدار حضور حسین ماهینی، بازیکن ملی پوش بوشهری در تیم پیشکسوتان بوشهر بود که در نیمه دوم در ترکیب این تیم قرار گرفت.

در این دیدار که جمعی از مسئولان شهرستان بوشهر از جمله شهردار بندر بوشهر، معاونین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر حضور داشتند. در بین دو نیمه از پیشکسوتان فوتبال بوشهر، مدیران ورزشی، خبرنگاران و مدیران سایت‌ها و عکاسان ورزشی و قهرمانان فوتبال بوشهر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/66006/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول