اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند خبر داد

تحصیل بیش از یک میلیون ‌دانشجو در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند گفت: امروز دانشگاه پیام نور با بیش از یک میلیون دانشجو در 400 مرکز آموزشی در سراسر کشور در حال فعالیت و تعلیم و تربیت است.

تحصیل بیش از یک میلیون ‌دانشجو در دانشگاه پیام‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز دومین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند در جمع مسئولان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که جزو خانواده بزرگ پیام نور هستیم.

مختار یوردخانی افزود: امروز پیام نور با بیش از یک میلیون نفر دانشجو در 400 مرکز آموزشی در سراسر کشور در حال فعالیت و تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه این جشن ابتدای راه برای آغاز مقاطع بالاتر تحصیلی است، گفت: دانشجویان پیام نور امروز در عرصه‌های ساخت و ساز و در بحث‌های علمی کشور به خوبی حضور دارند.

یوردخانی تصریح کرد: دانشگاه وظیفه تولید علم را دارد و دانشجویان ما این علم را فرا گرفتند و دانشجویان پیام نور با اراده قوی تحصیل را کسب کردند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند رتبه دانشجویان پیام نور در سیستم علمی و دانشی را کمتر از دانشگاه‌های سنتی ندانست و افزود: آمارهای قبولی در مقطع‌های کارشناسی ارشد و دکترا گویای این موضوع است.

یوردخانی نگاه کشور را به جوانان دانست و به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جوانان ما هر کاری را که خواستند، انجام دادند و فرایند تلاش جوانان ما در عرصه های کشور، امروز نمایان است.

وی افزود: اگر امروز با قدرت‌های بزرگ مذاکره می‌کنیم و آنها حرف‌های ما را قبول می‌کنند، نشان‌دهنده توانمندی و قدرت علمی ایران است.

یوردخانی خاطرنشان کرد: اطلاعات دشمن در مورد جوانان و دانشگاه‌ها کم نیست و آنها می‌دانند که جوانان ما چه توانمندی‌هایی دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند گفت: باید قدردان تلاش رزمندگان در جنگ تحمیلی باشیم و اگر امروز در عرصه‌های مختلف، شمار زیادی از هنرمندان، دانشمندان، صنعت‌گران و . . . فعال داریم و همه در ساخت کشور تلاش می‌کنند، حاصل مجاهدت‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان است.

یوردخانی افزود: امیدواریم ایران همیشه آباد و بدون هرگونه سختی و در کمال آسایش و رفاه باشد.

گفتنی است؛ نخستین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند آبان ماه سال 1389 برگزار و امروز فیلم‌هایی از نخستین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند پخش شد.

انتهای پیام/2568/ش40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول