اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شاهرود:

بصیرت ملت ایران مانع بزرگی برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شاهرود گفت: بصیرت ملت ایران مانع بزرگی برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است و نمی‌گذارد دشمن به اهداف خود برسد.

بصیرت ملت ایران مانع بزرگی برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در دوره آموزش آمادگی دفاعی دبیرستان‏های دوره اول دخترانه شاهرود که به همت بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت کوثر در دبیرستان دوره اول ابوذر غفاری شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به عملیات روانی دشمن علیه کشورمان اظهار داشت: دشمن در عملیات روانی با تبلیغات و ابزار و فنون تلاش می‏کند تا بر احساسات، افکار و عقاید یک ملت تاثیر بگذارد و به نفع خود عمل کند.

وی افزود: دشمن با کمک ماهواره، اینترنت، وسائل ارتباط جمعی، کتاب، مواد مخدر، بازی‏های رایانه‏ای و همایش و سخنرانی‏ها تلاش می‏کند به اهداف شوم خود در کشورهای هدف دست یابد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شاهرود گفت: دشمن با اسلام و انقلاب اسلامی مخالف است و تمام تلاش خود را می‏کند تا انقلاب اسلامی را محدود و از میان بردارد و در این راه هزینه‏ سنگینی را متحمل شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: دشمن با روشی نامحسوس و آرام و بلند مدت در تلاش است تا افکار و عقاید جامعه را به طرف خود بکشاند و جامعه را از درون نسبت به فرهنگ خویش تهی کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان تمام گزینه‏های خود را علیه ما امتحان کرده و تمام فنون خود را اجرا کرده‏اند و تاکنون موفق نشده‏اند به اهداف خود دست یابند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شاهرود بیان کرد: علت اینکه دشمن به اهداف خود نمی‏رسد، ایمان و اراده و بصیرت ملت ماست که نسل به نسل اینها با توجه به مکتب متعالی اسلام ناب منتقل می‏شود و میراثی گران‌بهاست.

وی تأکید کرد: دانش و حکمت گنج‏هایی هستند که دشمنان ما در تلاش هستند تا خود به آنها برسند و ما را از آن محروم کنند و سلطه خود را بر ما داشته باشند؛ برای همین با پیشرفت‏های علمی ما مخالف هستند.

اسماعیلی افزود: بی‌تفاوت کردن ما نسبت به احکام اسلامی و توجه دادن ما به زندگی مادی بیشترین تلاش دشمن در این راه است و تلاش می‏کند به هر شکل ممکن بدان دست یابد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شاهرود اظهار کرد: تلاش کنید تا به معرفت و بصیرت خود در کنار کسب علم و دانش بیفزایید و اگر اینگونه شد، دشمن دیگر نمی‏تواند بر شما تسلط پیدا کند و پیروز میدان مبارزه شما خواهید بود.

انتهای پیام/2249/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول