اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی بنیاد شهید اردبیل بیان کرد

رونمایی از 1300 تابلوی شهدا در اردبیل

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بنیاد شهید و روز تکریم و بزرگداشت شهدا یک‌هزار و 300 تابلوی شهدای شهرستان اردبیل رونمایی می‌شود.

رونمایی از 1300 تابلوی شهدا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف دلخون عصر امروز در مراسم هماهنگی تجلیل از مقام شهدا در اردبیل اظهار داشت: با نصب این تابلوها در میادین اصلی شهر اردبیل با همکاری شهرداری اردبیل سعی شده تا عطر شهادت و فرهنگ ایثار در جامعه ما به شکل شایسته پراکنده شده و از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: این تابلوها با نوسازی و نصب در مکان‌های مناسب در هسته مرکزی شهر بیشتر با هدف فرهنگ‌سازی انجام شده تا یاد و نام شهدا هرگز از خاطره‌ها و ذهن‌ها فراموش نشود.

دلخون با بیان اینکه در گرامیداشت این هفته از کتاب شعر شهید پرویز بدلی رونمایی شده و با خانواده‌های شهدای مفقودالاثر و خانواده‌های شهدای بمباران اردبیل تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به همت دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین سایت‌های اطلاع‌رسانی به شکل شایسته تبیین و معرفی شود و هر دستگاه اجرایی موظف شده شهدای مربوط به آن دستگاه را شناسایی و در معرفی آن در سایت اطلاع‌رسانی خود اقدام کند.

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: ما در گرامیداشت هفته تکریم شهدا سعی و تلاشمان بر این است تا با شیوه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام می‌شود بهتر از گذشته شاخصه‌ها و برجستگی‌های زندگینامه شهدا و وصایای آنها را تبیین و تشریح کنیم که این حرکت انقلابی می‌تواند بیش از هر زمان دیگر ما را در ادامه مسیر ارزشی و انقلابی یاری کند.

استقرار مشاور امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مشاور استاندار اردبیل در امور ایثارگران نیز از استقرار مشاور امور ایثارگران در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

رحیم صدقیانی گفت:‌ یکی از وظایف عمده مشاوران رسیدگی به امور ایثارگران و برنامه‌های مختلف مربوط به این حوزه است.

وی با تاکید بر تکریم ایثارگران شاغل و بازنشسته دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل افزود: برنامه‌های تکریم در این هفته به همت دستگاه‌های اجرایی انجام شده و در این زمینه می‌توان از ظرفیت خوب نهادهای دولتی و انقلابی بهتر و شایسته استفاده کرد.

انتهای پیام/62006/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول