اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم:

مواد مخدر از معضلات اجتماعی جاجرم است‌

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم از مواد مخدر به عنوان یکی از جرائم و معضلات اجتماعی این شهرستان یاد کرد.

مواد مخدر از معضلات اجتماعی جاجرم است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، سیدجواد ایلالی بعد از ظهر امروز در جمع شماری از فعالان فرهنگی اظهار کرد: بی گمان مواد مخدر از مهمترین آسیب‌های اجتماعی هستند که نهاد خانواده را متزلزل می‌کنند و باید در این زمینه به جامعه آموزش‌های لازم ارائه تا از آسیب‌ها مصون بمانند.

ایلالی با تاکید بر اینکه اعتیاد یک آسیب جدی در حوزه اجتماعی و ناهنجاری‌ها است بیان داشت: اعتیاد در واقع زمینه بسیاری از جرائم است و بسیاری از پرونده‌های طلاق مستقیم یا غیر مستقیم ریشه در مواد مخدر و یا اعتیاد دارد.

وی با اشاره به اینکه دادستانی به عنوان مدعی‌العموم با سوداگران مرگ برخورد دارد گفت: قطعاً با تمام ظرفیت در این ارتباط اقدام کرده و در برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کوتاه نخواهیم آمد.

ایلالی تصریح کرد: اکنون مواد مخدر معضلی جدی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود و تبعات زیادی را به دنبال دارد.

وی از گسترش استفاده از ماهواره و ترویج اعتیاد به عنوان ابزارهای جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی نام برد و افزود: می‌بایست همواره نسبت به این تلاش و خواست دشمنان هوشیار بود.

دادستان‌ عمومی‌ و‌ انقلاب‌ جاجرم‌ همچنین اهمیت پیشگیری از وقوع جرم را هم برشمرد و بیان داشت: موضوع‌ پیشگیری‌ از‌ جرائم‌ اهمیت‌ زیادی در حوزه جرائم دارد،‌ از‌ این‌ رو‌ دادستانی‌ جاجرم‌ نگاه‌ ویژه‌ای‌ به‌ این‌ موضوع‌ دارد.

وی‌ اضافه‌ کرد:‌ طبق اصل‌ 156 قانون‌ اساسی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ یکی‌ از‌ وظایف‌ قوه‌ قضائیه‌ پیشگیری‌ از‌ وقوع‌ جرم‌ است‌ و‌ بر‌ همین‌ اساس‌ معتقدیم‌ که‌ این‌ امر‌ در‌ ایجاد‌ امنیت‌ و‌ ثبات‌ پایدار‌ بسیار‌ اثر‌ گذار‌ است.

به گزارش فارس، شهرستان جاجرم در جنوب غربی خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ش‌30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول