اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:

معلم قزوینی سرپرست فنی مسابقات دوگانه بانوان کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین از انتخاب معلم قزوینی به عنوان سرپرست فنی مسابقات قهرمانی دوگانه بانوان کشور خبر داد.

معلم قزوینی سرپرست فنی مسابقات دوگانه بانوان کشور شد

موید مؤیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: زهرا بهشتی راد دبیر تربیت بدنی مدارس ناحیه یک قزوین به عنوان سرپرست فنی مسابقات قهرمانی دوگانه بانوان کشور انتخاب شد.

وی به برپایی مسابقات ورزشی برای دانش آموزان و دوره‌های آموزشی برای معلمان و دبیران اداره کل آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی و سلامت در طول سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: یکی از این مسابقات، رقابت‌های فوتسال آموزشگاه‌های استان قزوین در مقطع ابتدایی است که به تازگی برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به شرکت هفت تیم در این دوره از مسابقات و برگزاری آن در دو گروه، ادامه داد: در این بازی‌ها در نهایت تیم ناحیه یک آموزش و پرورش در یک بازی دیدنی با غلبه بر حریف خود توانست بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

مؤیدی‌فر تصریح کرد: همچنین تیم‌های آبیک، البرز و بویین زهرا به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم رقابت‌های فوتسال آموزشگاه‌های استان قزوین در مقطع ابتدایی را به خود اختصاص دادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین در خصوص برگزاری دوره های ورزشی ویژه معلمان و دبیران استان نیز بیان کرد: این دوره‌ها در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و جدیدترین آنها دوره مربیگری درجه C فوتبال ویژه آقایان است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدت 11 روز با حضور 26 تن از دبیران و معلمان، مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان قزوین به اجرا درآمد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد: تدریس در این دوره مربیگری درجه C فوتبال را استاد میرمسعود میرزاده مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیر ورزش بازنشسته آموزش و پرورش بر عهده داشت.

انتهای پیام/77011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول