اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خبر داد

اختصاص 4 هزار و 500 میلیارد اعتبار برای طرح کشاورزی 550 هکتاری رهبری در خوزستان

معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری سفر مقام معظم رهبری به خوزستان گفت: این طرح قرار است ظرف سه سال با هزینه 4 هزار و 500 میلیاردی انجام شود که مراحل پایانی تزریق پول در حال انجام است.

اختصاص 4 هزار و 500 میلیارد اعتبار برای طرح کشاورزی 550 هکتاری رهبری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید حاجتی ظهر امروز در مراسم روز درختکاری که در جاده کمربندی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نهاد‌های داوطلب در برنامه‌های خوبی همچون آیین درختکاری بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: اگر حمایت مردم و مسئولان نباشد گسترش فضای سبز در خوزستان که یک کار بزرگ است به سر انجام نخواهد رسید.

معاون برنامه ریزی استانداری اضافه کرد: در آینده با حضور شرکت‌های بزرگی که در استان مشغول فعالیت هستند یک نشستی برگزار خواهیم کرد تا موضوعاتی از قبیل مسائل فرهنگی، زیست محیطی و اشتغال جوانان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و برای انجام این کار‌ها یک برنامه‌ مشخص کنیم که به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی به طرح 550 هزار هکتاری سفر مقام معظم رهبری به خوزستان اشاره و عنوان کرد: این طرح قرار است ظرف سه سال با هزینه 4 هزار و 500 میلیاردی انجام شود که مراحل پایانی تزریق پول در حال انجام است.

حاجتی بیان کرد: انجام این طرح می‌تواند گام بزرگی در گسترش فضای سبز و کمک به کم کردن ریزگرد‌ها در استان باشد که امیدواریم خیلی زود این طرح عملیاتی شود.

وی به بودجه سال آینده خوزستان اشاره کرد و گفت: بودجه سال آینده استان خوزستان آن طور که حق مردم باشد، نیست به همین دلیل با هماهنگی‌هایی که با مجمع نمایندگان استان داشتیم توانستیم رشد غیرواقعی درآمد‌هایمان را واقعی کنیم و آن را به 23 درصد برسانیم تا بتوانیم از فشار‌های غیرمنطقی که به استان وارد خواهد شد بکاهیم.

وی گفت: در حال حاضر توانستیم هزینه‌های طرح‌های عمرانی را که در استان اجرا شود با رشد خوبی روبرو کنیم.

انتهای پیام/2329/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول