اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس:

اجازه ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک «تماشا» را نمی‌دهیم

فرماندار شهرستان پردیس تأکید کرد: پس از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک «تماشا»، دیگر اجازه این‌گونه ساخت و سازها را نخواهیم داد.

اجازه ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک «تماشا» را نمی‌دهیم

مهدی مهاجر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک «تماشا» اظهار داشت: تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک «تماشا» را نمی‌توانیم در واقع به معنای «تخریب» استنباط کنیم، بلکه این اقدام در حقیقت اجرای قانون بوده است.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: مسئولان، مجری سیاست‌ها و قوانین جاری کشور هستند و اجرای احکام قوه قضاییه را باید در اولویت کاری خود داشته باشند.

وی بیان داشت: در این خصوص، اعضای شورای تامین شهرستان پردیس بر اساس درخواستی که از جهاد کشاورزی استان تهران دریافت کردند، احکامی را که از طریق شعبه ویژه زمین‌خواری و حفظ حقوق بیت‌المال و دادستانی شهرستان پردیس صادر شده بود، بررسی کردند.

مهاجر تصریح کرد: در نهایت، با هماهنگی‌های لازم و اقدامات مؤثری که بین دستگاه‌های دولتی در داخل شهرستان پردیس انجام شد، این تخریب صورت گرفت و اعمال قانون را در این رابطه شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان پردیس در پایان متذکر شد: در آینده نیز سیاست ما بر این است که با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان پردیس، برخورد قانونی داشته باشیم و در این خصوص، برخورد های قاطعی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2568/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول