اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 اسفند ماه

کاروان راهیان نور فرماندهان بسیج مساجد و محلات سمنان اعزام می‌شود

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان از اعزام کاروان راهیان نور تشویقی ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در روز 26 اسفند ماه خبر داد.

کاروان راهیان نور فرماندهان بسیج مساجد و محلات سمنان اعزام می‌شود

سیدرحیم کیا امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در خصوص این اعزام بیان کرد: هدف از اعزام این کاروان، حفظ وانسجام تشکیلاتی بسیج و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان افزود: این تجدید میثاق، انگیزه فرماندهان پایگاه مقاومت در پیشبرد اهداف عالی نظام را تقویت کرده و برکات معنوی نیز به ارمغان خواهد آورد.

وی اظهار کرد: با توجه به همکاری فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و قرارگاه راهیان نور برای تجلیل از زحمات خالصانه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در امر نظام صالحین و دیگر برنامه‌های پایگاه مقاومت در سال 1392 اردوی تشویقی راهیان نور به مدت پنج روز در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان سمنان گفت: با برنامه‌های متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه استان سمنان، شاهد برگزاری اردویی معنوی و اثرگذار خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول