اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شهدا حقیقی‌ترین چهره‌های ماندگار تاریخ ایران هستند

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: شهدای ما حقیقی‌ترین چهره‌های ماندگار تاریخ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

شهدا حقیقی‌ترین چهره‌های ماندگار تاریخ ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در کنگره سرداران و 632 شهید شیروان در محل مصلای نماز جمعه شیروان اظهار کرد: شهدای ما حقیقی‌ترین چهره‌های ماندگار تاریخ ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شهدا با نثار خون خود جلوی تهاجم بیگانگان را به کشور گرفتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی حضور گسترده مردم و اطاعت از رهبری و امام را تأمین‌کننده منافع ملی کشور دانست.

وی بیان داشت: امنیت، اقتدار و عزت و وحدت در سایه ولایت فقیه معنا پیدا می‌کند که حمایت از آن سفارش امام و به ویژه شهدا خواهد بود.

یعقوبی با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند که با به شهادت رساندن فرزندان دلاور این انقلاب نه تنها به نظام اسلامی آسیب نمی‌رسانند بلکه مستحکم‌تر هم می‌شود.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین جهان‌بینی شهدا، الگو گرفتن از جهان بینی حضرت زینب (س) بود که در شرایط کنونی انقلابی ماندن و انقلابی بودن مهم است.

امام جمعه بجنورد گفت: شهدا جزء اولیای خدا هستند که در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری خون فشانی کردند.

وی تصریح کرد: امروزه ما نیز در خط مقدم جبهه نبرد با دشمن جز با ایجاد حماسه اقتصادی مقاومتی نمی‌توانیم کاری دیگری از پیش ببریم زیرا اقتصاد مقاومتی همان اقتصادی بود که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش فارس، رونمایی از تمبر یادبود و نرم افزار اطلاعات شهدا و کتاب‌های شهدا، سرویس‌دهی عمومی به مردم در سطح شهر توسط شهرداری و استقرار پایگاه انتقال خون از مردم، اجرای دکلمه توسط نماینده شیروان و اقامه نماز جماعت و همچنین تقدیر از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های جانبی این کنگره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول