اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی حوزه‌‌های علمیه خواهران:

جشنواره‌ پژوهشی ویژه طلاب خواهران در سطح کشور برگزار می‌شود

معاون پژوهشی حوزه‌های علمی خواهران از برگزاری جشنواره پژوهشی ویژه طلاب خواهران خبر داد.

جشنواره‌ پژوهشی ویژه طلاب خواهران در سطح کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمود خالقی ظهر امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان که در تالار اهل بیت برگزار شده بود با تأکید بر اینکه برای حوزه‌های علمیه برنامه‌هایی در نظر گرفتیم، اظهار داشت: از 321 مدرسه علمیه خواهران در کشور 49 شعبه آن در اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه این مدارس در سطح سه حوزوی دروس ارائه می‌دهد، ادامه داد: حدود 6 هزار طلبه خواهر در این مدارس در حال تحصیل بوده و 79 کانون پژوهشی نیز در سراسر کشور برای یاری این مراکز تاسیس شده‌اند.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه 21 شعبه از این کانون‌ها در سطح استان اصفهان در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: 26 انجمن پژوهشی سطح سه در کشور قرار دارند که اصفهان از وجود 7 انجمن پژوهشی بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه حدود 500 طلبه خواهر اصفهانی سطح سه در این انجمن‌ها مشغول به فعالیت هستند ابراز کرد 60 مقاله قرآنی برگرفته از حدود 14 هزار تحقیق و پایان‌نامه تا کنون ارائه شده است.

خالقی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه خواهران قصد برگزاری یک جشنواره پژوهشی ویژه طلاب خود در سطح کشور دارد عنوان کرد: برای این جشنواره برای افراد و علاقمندان نیز که فرصت حضور در جشنواره علامه حلی را نیافتند.

وی با بیان اینکه اغلب موضوعات مقالات ارائه شده به این جشنواره از موضوعات روز جامعه و دغدغه‌های نویسندگان آن ناشی می‌شود، متذکر شد: نقش افکار مثبت در زندگی شاد، راهبرد اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن، جرائم رایانه‌ای از منظر فقه و اصول و راهکارهای مقابله به سبک زندگی غربی از مهمترین موضوعات این مقالات هستند.

انتهای پیام/63030/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول