اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید نوروز

خبرنگاران زنجانی مهربانی را معنای دوباره بخشیدند

در آستانه عید نوروز، خبرنگاران زنجانی، مهربانی را معنای دوباره بخشیدند.

خبرنگاران زنجانی مهربانی را معنای دوباره بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در حالی که از صبح امروز بیست و چهارمین مراسم جشن نیکوکاری در سراسر کشور و به تبع آن در پایتخت شور و شعور حسینی آغاز شده است، خبرنگاران زنجانی در خانه انفاق حضور پیدا کردند.

در این برنامه جمعی از خبرنگاران استان شامل خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و استانی با حضور در خانه انفاق زنجان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را تقدیم دانش‌آموزان نیازمند کردند.

خبرنگاران زنجانی که همواره در ترویج فرهنگ انفاق و احسان پیشگام بوده‌اند، سی و یکم شهریور ماه امسال نیز در اقدامی نوین در خانه انفاق حاضر شده و کمک‌های خود را در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه‌ها اهدا کردند.

در این مراسم خبرنگاران قریب به 4 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی که شامل لوازم‌التحریر و پوشاک بود به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان هر سال هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند آغاز و طی این هفته برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود.

رضا حسنلو با بیان اینکه امسال قریب به یک‌هزار و 400 پایگاه جشن نیکوکاری در استان دایر شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کمک‌ها در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته جشن نیکوکاری با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسیج مستضعفین برگزار می‌شود، پیش‌بینی کرد: امسال رقم کمک‌های مردمی در استان 100 درصد افزایش یابد.

وی در ادامه ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام، طرح شفا و طرح یاسین را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در سطح پایگاه‌های دایر شده در استان عنوان کرد و گفت: همچنین شماره حساب 0108640426007 سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز برای واریز وجوهات نقدی مردم استان در قالب این جشن در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، امسال جشن نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» در استان زنجان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول