اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد

تحقق نظم و امنیت در سایه همکاری پلیس با ادارات دولتی

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نظم و امنیت در سایه همکاری و تعامل گسترده سازمان‌های دولتی، مردم و پلیس محقق می‌شود.

تحقق نظم و امنیت در سایه همکاری پلیس با ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار علیرضا صالحی ظهر امروز در همایش رابطین مراکز دولتی استان زنجان با اشاره به تعداد ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: به دلیل وسیع بودن ماموریت پلیس همکاری و وفاق دستگاه‌ها با پلیس باعث می‌شود که خدمت مطلوبی به مردم کشورمان ارائه شود.

وی تصریح کرد: نظم و امنیت در سایه همکاری و تعامل گسترده سازمان‌های دولتی، مردم و پلیس محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروز علم ارتباطات در صدر علوم جهان قرار دارد، گفت: سازمانی موفق است که بتواند در راستای پیشبرد اهداف خود تعامل مثبت و سازنده‌ای با سایر نهادها و ارگان‌ها برقرار کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز رویکرد پلیس از موضع اقتدارگرایانه به موضع اجتماعی و مردم‌مدارانه تغییر کرده است، ابراز داشت: همراهی سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها با پلیس می‌تواند زمینه موفقیت در راستای رسیدن به امنیت مطلوب هموار سازد.

سردار صالحی هدف اصلی از برگزاری این همایش را توسعه و تعمیق نیروی انتظامی و سایر سازمان‌های دولتی برای بهره‌برداری از استعدادها و ظرفیت‌های طرفین برای کنترل و غلبه بر جرایم و آسیب‌های اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه در برقراری امنیت اجتماعی باید همگی دست به دست هم داده و تلاش خوبی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: پلیس از همکاری ادارات دولتی در راستای ماموریت‌های انتظامی استقبال کرده و دست همکاری به سوی آنها دراز می‌کند.

در ادامه این همایش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اقدامات ماموران انتظامی استان زنجان اظهار داشت: پلیس در جامعه نماد نظم و امنیت است.

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی ادامه داد: ایجاد امنیت یک سرمایه است و می‌طلبد پلیس و سایر ادارات دولتی دست‌اندرکار در کنار یکدیگر در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

وی یادآور شد: باید با دست به دست هم دادن و همکاری یکدیگر و جلوگیری از موازی‌کاری برای پیشگیری از پیامدهای آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در سال‌جاری همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/73008/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول