اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

دشمنی استکبار جهانی علیه ایران رمانی دنباله‌دار است

امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی گفت: دشمنی استکبار جهانی علیه ایران رمانی دنباله‌دار است که هیچ ‌وقت به پایان نمی‌رسد.

دشمنی استکبار جهانی علیه ایران رمانی دنباله‌دار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داستان دشمنی استکبار جهانی علیه ملت ایران در تاریخ حیات شکوهمند انقلاب اسلامی به رمانی دنباله‌دار تبدیل شده است.

وی با اشاره به ولایت فقیه به عنوان محور حکومت اسلامی ایران، توطئه‌های دشمنان را به سناریویی بدون نقطه پایان تشبیه کرد.

امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی گفت: دشمن در جبهه‌ای جدید با نام «جنگ اقتصادی» علیه کشورمان وارد مبارزه شده است و دست از دشمنی و طراحی توطئه‌های مختلف علیه ایران اسلامی بر نمی‌دارد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی در جریان تحقق اهداف شوم خود، جبهه‌های مختلفی مانند جنگ نرم را به منظور تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده است.

امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی با تاکید بر لزوم شناخت سلاح ملت ایران در مقابله با دشمن اضافه کرد: ملت ایران با برخورداری از سلاح ایمان به خداوند متعال و حمایت از ولایت فقیه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

توسلی اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس پیامدهای ارزشمندی را به بدنه ایران اسلامی تزریق کردند و هم‌اکنون پرچم پاسداری از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت فقیه بر دوش ملت ایران به ویژه قشر جوان قرار دارد.

انتهای پیام/2568/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول