اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش زورخانه‎ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی خبر داد

کمک 400 میلیون ریالی خیران به جشنواره گلریزان خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت ورزش زورخانه‎ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی از برگزاری بیست و یکمین جشنواره گلریزان استان خبر داد و گفت: در این جشنواره که با مشارکت خیران و به منظور حمایت از اقشار نیازمند برگزار ‎شد مبلغ 400 میلیون ریال جمع‌آوری شد.

کمک 400 میلیون ریالی خیران به جشنواره گلریزان خراسان‌جنوبی

مهدی قمری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بیرجند همت بلند خیران را زمینه‌ساز شادی فرزندان نیازمند دانست و اظهار داشت: بیست و یکمین جشنواره گلریزان استان با هدف کمک به ایتام و دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان با همکاری موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند و موسسه فرهنگی هنری عرفان به عنوان مجریان برنامه برگزار شد.

وی با اشاره به کمک 32 میلیون ریالی خیران خراسان جنوبی در بیستمین جشنواره گلریزان سال گذشته، اذعان داشت: از این مبلغ حدود 5 هزار دست لباس عید برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایتام تهیه و در سطح مدارس شهرستان بیرجند در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و در دو بخش دختران و پسران توزیع شد.

رئیس هیئت ورزش زورخانه‎ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی اضافه کرد: با پیش‌بینی مشارکت خوب و گسترده مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان، امسال نیز خرید اقلام مورد نیاز آغاز شده تا بلافاصله به آموزش و پرورش برای تحویل و توزیع در بین  دانش‌آموزان مدارس آغاز شود.

قمری با بیان اینکه دو سال است با هماهنگی فدراسیون این برنامه در فضاهای ورزشی انجام می‏‌شود و برکات خوبی را در برداشته است، خاطرنشان کرد: امسال نیز در این مراسم معنوی و انسان دوست با حضور پررنگ، عنایت و توجه ویژه مسئولان و استقبال خوب مردم با فرهنگ و با ایمان خراسان جنوبی مبلغ 400 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به حضور نماینده دائمی جمهوری اسلامی ایران در یونسکو در بیستمین و یکمین جشنواره گلریزان خراسان جنوبی یادآور شد: محمد رضا مجیدی 10 میلیون ریال وجه نقد به این جشنواره اهدا کرد و فرمانداران اسبق و جدید و شهردار شهرستان بیرجند نیز هر کدام 10 میلیون ریال به این امر خیر اختصاص دادند.

رئیس هیئت ورزش زورخانه‎ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی اضافه کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی 10 میلیون ریال به بیستمین و یکمین جشنواره گلریزان خراسان جنوبی کمک کرد و هیئت‎های ورزش همگانی، ورزش‎های رزمی و بسکتبال خراسان جنوبی نیز 15 میلیون ریال نیز در این امر خیر مساعدت کردند.

قمری اذعان داشت: در بیستمین و یکمین جشنواره گلریزان خراسان جنوبی موسسات فرهنگی و خیریه نیز دست به جیب شدند و در مجموع 80 میلیون ریال کمک مالی  به این امر اختصاص دادند.

وی به همراهی هیئت‎های مذهبی در این جشنواره اشاره کرد و افزود: هیئت ابوالفضلی(ع) بیرجند، 20 میلیون ریال کمک مالی کرد و پهلوانان و قهرمانان ورزش‎های زورخانه‎ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی نیز در مجموع 40 میلیون ریال به این امر خدا پسندانه اختصاص دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با انجام ورزش‎های سنتی کشتی پهلوانی و مرشدخوانی به منظور گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) در بیستمین و یکمین جشنواره گلریزان خراسان جنوبی از 6 پرستار مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) شهرستان بیرجند که در برگزاری و جذب حمایت‏‌های مالی این برنامه‎های معنوی مشارکت داشته‎اند با لوح سپاس و جوائز نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/69014/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول