اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های قزوین خبر داد

برگزاری نخستین همایش عمومی حج دانشگاهیان قزوین

معاون استانی دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های قزوین از برگزاری نخستین همایش عمومی حج دانشگاهیان استان قزوین خبر داد.

برگزاری نخستین همایش عمومی حج دانشگاهیان قزوین

حجت‌الاسلام رسول پاکزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این همایش با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سراسر کشور و با حضور زائران اصلی و ذخیره عمره دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان و مکان همایش گفت: زمان برگزاری این همایش روز یکشنبه 18 اسفند ماه از ساعت 15 تا 17 و مکان آن سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین است.

معاون استانی دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های قزوین ادامه داد: سخنرانی حجت‌الاسلام فقیهی و حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قزوین، اهدای محصولات و بسته‌های فرهنگی مرتبط با سفر عمره از جمله برنامه‌های این همایش است.

پاکزاد بیان کرد: حضور همه زائران اصلی و ذخیره عمره دانشگاه‌های استان قزوین اعم از مجردان، متاهلان و اساتید که مراحل مرتبط با سفر عمره را انجام داده‌اند در این همایش الزامی است.

معاون استانی دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های قزوین همچنین با اشاره به اعزام کاروان‌های متأهلی و مجردی حج دانشجویی دانشگاه‌های استان در اردیبهشت ‌ماه سال جاری تصریح کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده اعزام دانشجویان به عتبات عالیات نیز در مهرماه و شهریورماه سال جاری از طریق مرز زمینی مهران صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: ثبت‌نام داوطلبان این سفر از طریق سایت labbaik.ir صورت گرفت و اسامی نهایی پس از قرعه‌کشی به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین ابلاغ شد.

پاکزاد خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این سفرها پیش از اعزام در نشست آموزشی ویژه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین شرکت داشتند و در آن در خصوص احکام سفر، مسائل مربوط به سفر عتبات عالیات و مقررات کشور عراق آموزش دیدند.

معاون استانی دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های قزوین با اشاره به اهدای بسته فرهنگی، کتابچه و نقشه به دانشجویان در این نشست، ادامه داد: به منظور راهنمایی زائران یک نفر روحانی هر یک از این کاروان‌ها را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/77011/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول