اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه بیرجند خبر داد

رقابت تنیس‌بازان دانشگاه بیرجند در مسابقات دانشگاه‎های منطقه 3 کشور

مدیر تربیت بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه بیرجند از اعزام تیم تنیس روی میز دانشگاه بیرجند به مسابقات دانشگا‏ه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات ورزشکاران هفت تیم در یزد به دیدار هم می‌روند.

رقابت تنیس‌بازان دانشگاه بیرجند در مسابقات دانشگاه‎های منطقه 3 کشور

سعید ایل‌بیگی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تنیس‌بازان دانشگاه بیرجند به مسابقات قهرمانی دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این مسابقات حدود 35 ورزشکار از دانشگاه‎های فردوسی مشهد، بیرجند، شاهرود، یزد، سمنان، سبزوار، سیستان و بلوچستان و کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند اذعان داشت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشجویان دانشگا‏ه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه 3 کشور از امروز به مدت سه روز در مجموعه ورزشی دانشگاه یزد برگزار می‎شود.

ایل بیگی خاطرنشان کرد: مهدی اخروی محبی، سعید امیر‎حسین عدل و عماد ایوبی تنیس‌بازان دانشگاه بیرجند در این رقابت‎ها هستند که سرپرستی و مربیگری تیم را علیرضا عشقی بر عهده دارد.

انتهای پیام/69014/ن10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول