اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

مدال‌های رنگارنگ کاراته قهرمانی کشور در انتظار نمایندگان قم است

رئیس هیئت کاراته استان قم از تلاش کاراته‌کاهای قمی در کسب مدال از پیکارهای کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی چهار رده سنی خبر داد.

مدال‌های رنگارنگ کاراته قهرمانی کشور در انتظار نمایندگان قم است

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نفراتی که در پیکارهای انتخابی استان قم موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند به عنوان اعضای تیم منتخب قم در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور یافته‌اند و به نظر من با توجه به آمادگی بالایی که تیم قم دارد مدال‌های رنگارنگی در انتظار نفرات اعزامی قم قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در شیراز اضافه کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی هیئت کاراته استان فارس و با شرکت برترین‌های کشور در این رده سنی در شیراز آغاز شده است.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در حالی به میزبانی استان فارس، در شهر شیراز آغاز شده که در نخستین روز، کاراته‌کاهای رده سنی نوجوانان و کاتاروهای تمام رده‌های سنی در سالن شهید ربانی به روی تاتامی می‌روند.

وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون کاراته به همراه کادر فنی تیم‌های ملی از نزدیک نظاره‌گر عملکرد کاراته‌کاها هستند، بیان داشت: کاراته‌کاهای مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم کشور به مدت سه روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

عابدی عنوان داشت: در این دوره از مسابقات، 224 نوجوان در بخش کومیته و در اوزان پنجگانه 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم شرکت دارند، ضمن اینکه 150 نفر در کاتای انفرادی و 28 استان در کاتای تیمی، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مسابقات کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان قهرمانی کشور، امروز پنجشنبه 15 اسفند ماه، 259 کاراته‌کا در رده سنی جوانان و 200 شرکت کننده در گروه سنی امید با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: این در حالی است که رقابت‌های رده سنی جوانان در اوزان منهای 55،61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم به انجام می‌رسد و کاراته‌کاهای شرکت کننده در مسابقات امیدها در اوزان 55، 68، 78 و مثبت 78 کیلوگرم با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

وی اظهار داشت: پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان نیز روز جمعه 16 اسفند ماه برگزار می‌شود در حالی که در این رقابت‌ها 294 کاراته‌کا شرکت دارند و در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه در این دوره از رقابت‌ها کاراته‌کاهای تمام استان‌ها به غیر از استان خراسان شمالی حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول