اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملکوتی‌خواه در جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات برق شهرستان پیشوا:

تعامل نیروی انتظامی و مدیریت برق جلوگیری از سرقت تجهیزات را به‌همراه دارد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تعامل بیشتر نیروی انتظامی و مدیریت برق منطقه تاثیرات مثبتی در جلوگیری از سرقت تجهیزات برق داشته است.

تعامل نیروی انتظامی و مدیریت برق جلوگیری از سرقت تجهیزات را به‌همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی‌خواه ضمن تقدیر در خصوص فعالیت‌های نیروی انتظامی به مسئله سرقت شبکه و معضلات ایجاد شده برای مدیریت و همچنین همشهریان اشاره کرد و خواستار همکاری و اهتمام بیشتر نیروی انتظامی در این زمینه با اداره برق شهرستان شد.

سلمان آدینه‌وند، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا در ارتباط با عملکرد نیروی انتظامی و همکاری همه جانبه با این مدیریت و سایر ارگان‌ها سخنرانی ایراد کرد و در پایان راهکارهایی برای پیشگیری از سرقت در جلسه مطرح شد که مقرر شد نیروی انتظامی با همکاری مدیریت برق پیشوا نسبت به راهکارهای پیشنهادی اقدامات لازم را انجام دهد.

بر پایه این گزارش، در پایان جلسه از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در ارتباط با برقراری امنیت تجهیزات انتقال برق شهرستان تقدیر و تشکر شد.

نشست پیشگیری از سرقت شبکه و تجهیزات برق با حضور عباس ملکوتی‌خواه فرماندار شهرستان پیشوا، مدیر حراست منطقه برق استان تهران، مدیر مناطق برق پیشوا و ورامین و سلمان آدینه‌وند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا در مدیریت توزیع نیروی برق برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول