اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد نوروزی بابلسر عنوان شد

اتخاذ تمهیدات برای عرضه فرآورده‌های نفتی در بابلسر

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار گفت: این شرکت با اتخاذ تمهیدات لازم، نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، به کار گرفته است.

اتخاذ تمهیدات برای عرضه فرآورده‌های نفتی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بهمن فاخری امشب در جلسه ستاد نوروزی در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار با اتخاذ تمهیدات لازم، نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است، گفت: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی برای عرضه سوخت حجم بالای خودروهای ورودی به شهرستان و پاسخگویی جایگاه‌های توزیع بنزین و نفت گاز از نظر کیفیت و کمیت ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفت.

فاخری اذعان داشت: رنگ‌آمیزی جداول جایگاه‌ها، آماده به کار بودن تلمبه‌های عرضه سوخت، متحدالشکل کردن لباس کارگران تلمبه‌چی در جایگاه‌ها و احیای فضای سبز در جایگاه‌ها از جمله اقدامات در این ایام است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار حضور کشیک کارکنان در محل اداره، نصب بنر به عنوان خیرمقدم در ورودی جایگاه‌ها و توزیع بروشور راهنمای مسافران جهت سوخت‌گیری در جایگاه‌ها را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: نظافت نمازخانه و سرویس بهداشتی جایگاه‌ها، آماده به کار بودن دوربین مدار بسته در جایگاه‌ها و هماهنگی در جهت بازدید از مجاری عرضه توسط کارکنان در ساعات مختلف شبانه‌روز از دیگر اقدامات این شرکت در ایام نوروز است.

وی آماده به کار بودن ژنراتور برق جایگاه‌ها، هماهنگی با نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت در جایگاه‌ها و کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌ها را از دیگر وظایف این شرکت دانست و گفت: شهرستان بابلسر با داشتن 10 جایگاه عرضه بنزین، هفت جایگاه عرضه CNG، تعداد 13 فروشندگی مواد نفتی روستایی و دو پیمانکاری حمل نفت و گاز حرارتی آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول