اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های گیلان:

یاران انقلاب در اندیشه‌های اسلامی ورود کنند

استاد دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه یاران انقلاب وظیفه‌ای مهم در شرایط کنونی دارند، گفت: یاران انقلاب اسلامی باید در حوزه‌های سایبری، نرم‌افزاری، هسته‌ای و اندیشه‌های اسلامی ورود کنند.

یاران انقلاب در اندیشه‌های اسلامی ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، غفار علیپور عصر امروز در نخستین گردهمایی متمرکز شوراهای مجمع یاران انقلاب این شهرستان اظهار کرد: دیدار با یاران انقلاب اسلامی بخشی از غم‌های مؤمن را تسکین می‌دهد.

وی با بیان اینکه یاران انقلاب اسلامی در جامعه کنونی سه دسته هستند، تصریح کرد: هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد مردم و کشور را وارد عرصه سیاسی جدیدی می‌کند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بدون استثنا دولت‌ها مهمان‌های خوانده و یا ناخوانده مردمی هستند که یا به آنها رأی داده‌اند و یا با فعالیتشان موافق نبوده‌اند.

علیپور با تصریح بر اینکه دولت‌ها برای ارتقای قدرت سیاسی خود وارد میدان می‌شوند، اضافه کرد: این افراد یا خائن ملت و نظام و یا خادم آنها هستند.

وی تفکر، بیان و عمل الهی و ولایی را از مشخصه‌های اصلی یک مؤمن و فرد متقی برشمرد.

استاد دانشگاه‌های گیلان به کتاب «انسان 250 ساله» مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق این کتاب با ارزش و بسیار غنی ما وارثان انسان‌های 250 ساله هستیم.

وی تصریح کرد: کتاب «انسان 250 ساله» آیت‌الله خامنه‌ای یک راهنما و راهگشای بی‌چون و چرا برای انسان‌ها است.

وی ولایت فقیه و شخص رهبری را یک نعمت بزرگ برای جمهوری اسلامی خواند و افزود: ولی فقیه شبیه‌ترین فرد به ائمه معصومین (ع) است و دلیل نامگذاری ایشان به ولایت فقیه نیز همین امر است.

علیپور به فساد و نابرابری‌های ناعادلانه دنیا اشاره کرد و یادآور شد: اگر عقل، عدالت و امنیت در دنیا کامل بود شاهد این همه فساد و نابرابری در دنیا نبودیم.

وی اضافه کرد: جمع کردن اوضاع کنونی دنیا کاری غیر قابل ممکن است که تنها با ظهور منجی عالم بشریت (عج) تحقق می‌یابد.

استاد دانشگاه‌های گیلان یاران انقلاب اسلامی را تنها محدود به یک حس ندانست و تأکید کرد: یاران انقلاب در هر پست و جایگاهی باید یار انقلاب باشند.

وی تصریح کرد: یار انقلاب اجازه سکوت و بی‌اعتنایی در برابر مباحث و مسایل پیرامون را ندارد.

علیپور به رویکرد دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم یکسری معایب و محاسنی دارد که قابل تحلیل است ضمن اینکه عملکرد هیچ دولتی به صورت کامل قابل رد یا پذیرش نیست.

استاد دانشگاه‌های گیلان با اشاره به فرامین رهبری متذکر شد: دولت‌های جدید باید ضعف دولت‌های قبلی را برطرف کنند و نقاط مثبت را ارتقا دهند.

علیپور به برخی مسئولیت‌ها در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در این دولت به معاون «سروش» پست می‌دهند و یکی از زنان فعال دوران فتنه که بیش از 100 بیانیه ضد انقلابی منتشر کرده بود اکنون مسئولیت‌دار در دولت فعلی شده است.

وی با بیان اینکه نقش و وظیفه یاران انقلاب اسلامی در شرایط کنونی باید حساس‌تر است، خاطرنشان کرد: یاران انقلاب اسلامی باید در حوزه‌های سایبری، نرم‌افزاری، هسته‌ای و تفکر و اندیشه‌های اسلامی ورود کنند.

وی فعالیت و اتحاد مجمع یاران انقلاب صومعه‌سرا را در رده بالای کشوری دانست و خاطرنشان کرد: یاران انقلاب در برخی شهرهای کشور به دلیل اختلاف دیدگاه هنوز نتوانسته‌اند حتی پنج نفر عضوگیری کنند.

وی تصریح کرد: صومعه‌سرا با ساماندهی 3 هزار نفری یاران انقلاب اسلامی از شهرهای برتر کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/84003/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول