اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دورود و ازنا در مجلس:

تمهیدات لازم جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی فراهم شود

نماینده دورود و ازنا در جلسه ستاد نوروزی شهرستان دورود گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات باید تمهیدات لازم جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی را انجام دهند.

تمهیدات لازم جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، عباس قائدرحمت عصر امروز در جلسه ستاد نوروزی بخش سیلاخور دورود با اشاره به فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات باید تمهیدات لازم جهت میزبانی مناسب از مسافران نوروزی را انجام دهند.

وی افزود: در این ایام باید چهره مناسبی از منطقه خود به سایر مردم کشور را نشان دهیم، تا مقدمات رونق اقتصادی و حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمارید، چرا که این فرصت‌ها همیشگی نیست و باید از آن برای خدمت‌رسانی استفاده کنید.

قائدرحمت در ادامه اشاره‌ای به مشکلات اشتغال جوانان در استان و شهرستان دورود داشت و گفت: در این راستا و برای رفع این مشکلات اقدامات و پیگیری‌هایی انجام شده که آغاز به ساخت کارخانه فولاد گهر، احداث فاز چهار کارخانه سیمان، احیای دوباره کارخانه فارسیت، احداث بارانداز ریلی و... تعدادی از این پروژه‌ها در شهرستان دورود است.

وی افزود: به دنبال آن هستیم، هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها با انجام فعالیت‌های عمرانی به بهره‌برداری برسد، تا میزان نرخ بیکاری در این شهرستان کاهش یابد.

این مقام مسئول در ادامه خواستار رفع مشکلات آب آشامیدنی و همچنین ساخت مرکز بهداشت برخی روستاهای بخش سیلاخور شد.

در ادامه بخشدار سیلاخور ضمن اعلام آمادگی بخش سیلاخور برای میزبانی از میهمانان نوروزی اظهار داشت: در این زمینه دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوط باید آمادگی خود را افزایش داده، تا خدمات مطلوب‌تری را بتوان به مسافران ارائه داد.

وی تصریح کرد: مساجد و مدارس باید در ایام تعطیلات پذیرای مسافران باشند و از این‌رو باید امکانات مورد نیاز فراهم گردد.

مرتضی یاراحمدی در ادامه خواستار افزایش آمادگی شرکت‌های خدماتی و  امدادی در این ایام شد.

این مقام مسئول متذکر شد: شهرداری چالانچولان اقدامات لازم را جهت زیباسازی شهر چالانچولان و ارائه خدمات مطلوب در این ایام باید در نظر داشته باشد.

انتهای پیام/2304/ط30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول