اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مسئولان باید با تلاش مضاعف زمینه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنند

فرماندار شهرستان ورامین گفت: مسئولان باید با تلاش مضاعف زمینه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنند.

مسئولان باید با تلاش مضاعف زمینه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در جلسه مسئولان روابط‌عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد، گفت: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا با تلاش و همت مضاعف، زمینه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنند، امید را خداوند به مردم ارزانی می‌کند ولی ما نیز وظیفه داریم که با سعی و تلاش خود مردم را به آینده امیدوار کنیم.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز دولت تدبیر و امید تلاش و همت خود را به ارائه خدمت به مردم معطوف ساخته و مسئولان ادارات ونهادها نیز وظیفه دارند تا با حرکت در مسیر سیاست‌های دولت این امر را در مناطق مختلف محقق کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهترین برنامه شهرستان ورامین در امر خدمت‌رسانی به مردم، فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی است و باید این را باور داشت که ارتقاء سطح فرهنگ جامعه با بخشنامه میسر نمی‌شود بلکه باید همه فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگی وارد میدان شده و با برنامه‌ریزی و تلاش این مهم را میسر کنند.

خوانساری ادامه داد: مسئولان ورامین خود را موظف به شنیدن حرف مردم می‌دانند و از این رو با تشکیل جلسات متعدد همفکری با فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری، رسانه‌ها و خبرنگاران و فعالان سیاسی و حضور در بین مردم در قالب طرح‌های بازدید از روستاها تلاش دارند تا از نزدیک با مشکل مردم آشنا شده و در صدد رفع آن برآیند.

خوانساری افزود: خدمت‌رسانی به مردم با حرف و شعار انجام نمی‌شود، باید آستین همت را بالا بزنیم و در عمل مشکلات مردم را رفع کنیم.

فرماندار ورامین گفت: خوشبختانه به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت‌های بسیار مطلوبی در مناطق مختلف شهرستان ورامین انجام شده و تلاش داریم تا با تلاش بیشتر، سطح خدمت رسانی به مردم را افزایش داده و شرایط را برای توسعه همه جانبه شهرستان فراهم آوریم.

انتهای پیام/2462/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول