اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص خدابنده خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عید نوروز یکی از سنت‌های حسنه و بهانه‌ای برای صله ارحام و در کنار هم بودن است، اظهار داشت: در معارف غنی اسلامی عید به مفهوم بازگشتن به فطرت توحیدی انسان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه سازمان اوقاف نیز در راستای ترویج سنت حسنه عید نوروز، اقدام به اجرای طرح آرامش بهاری می‌کند، بیان کرد: این سنت حسنه در قالب طرح آرامش بهاری با حضور گسترده مردم در لحظه تحویل سال در جوار مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در میان مردم و جوانان به آستان مقدس امامزادگان اجرا می‌شود، اذعان داشت: استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی و برنامه‌ریزی برای تبدیل کردن بقاع به قطب‌های فرهنگی،‌ تقویت باورهای دینی و ارتقاء سطح فرهنگی مردم و زائران نوروزی نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری هر سال از 27 اسفند ماه تا 17 فروردین ماه سال آینده اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در قالب این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی، خدماتی و تسهیلات در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو در جوار امامزادگان این شهرستان اضافه کرد: امسال این برنامه به صورت شهرستانی در جوار قیدار نبی (ع) با حضور جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول