اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه خبر داد

ارسال 245 اثر به جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس کرمانشاه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از ارسال 245 اثر به دبیرخانه جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد.

ارسال 245 اثر به جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌مراد محمدی عصر امروز در مراسم سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: 245 اثر به دبیرخانه جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان این جشنواره به دو گروه رزمندگان و روایت کنندگان تقسیم شده‌اند، تصریح کرد: از هر دو گروه سه نفر به‌عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه جایزه نفرات برتر را 300 هزار تومان و نفرات دوم و سوم را به‌ترتیب 250 و 150 هزار تومان اعلام کرد و گفت: به آثار قابل تقدیر نیز مبلغ 100 هزار تومان اهدا خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده به شکل کتاب تنظیم و تدوین می‌شوند و در کنگره امیران، سرداران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه در مهر ماه سال 93 رونمایی می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت، گسترش روحیه شهادت‌طلبی و نگاه جامع به مفاهیم دفاع مقدس را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی با گرامی‌داشت یاد شهدای پانزدهم اسفندماه سال 59 در سال‌روز عملیات کلینه و سیدصادق در استان کرمانشاه، ابراز داشت: در این عملیات موفقیت‌آمیز 64 نفر از نیروهای دشمن به اسارت درآمده و 150 نفر کشته شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم که برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، نویسندگان و راویان دوران دفاع مقدس حضور داشتند، از افراد برتر جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول