اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای هماهنگی ترافیک گیلان

کنارگذر انزلی زیر بار ترافیکی می‌رود

یک مسیر از کنارگذر بندر انزلی با تصویب شورای هماهنگی ترافیک گیلان زیر بار ترافیکی می‌رود.

کنارگذر انزلی زیر بار ترافیکی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، معاون امور عمرانی استاندار گیلان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان اظهار کرد: زیر بار ترافیکی رفتن کنارگذر بندر انزلی از مشکلات مردم می‌کاهد.

حجت شعبانپور اتمام پروژه کنارگذر بندر انزلی را نیازمند 360 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و افزود: با توجه به آماده شدن بخش‌هایی از مسیر مذکور، می‌توان از یک مسیر کنارگذر برای کاهش بار ترافیکی شهر انزلی استفاده کرد.

وی استفاده از کنارگذر بندر انزلی را نیازمند احداث مسیر انحرافی دانست و خاطرنشان کرد: طول کنارگذر بندر انزلی 16 کیلومتر است و تاکنون 50 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

شعبانپور با بیان اینکه کنارگذر بندر انزلی با چهار باند به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: دو کیلومتر پل روی تالاب انزلی احداث می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان به احداث بیش از 700 متر پل کنارگذر بندر انزلی اشاره کرد و گفت: احداث یک‌هزار و 320 متر پل از مسیر باقی مانده و اتمام پروژه به 310 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی، عملیاتی شدن یک مسیر از کنارگذر بندر انزلی را نیازمند 37 میلیارد تومان اعتبار دانست.

شعبانپور در ادامه خواستار نصب دوربین‌های ثبت تخلف در شهر رشت شد و خاطرنشان کرد: مبلغ 300 میلیون تومان از محل دریافت جرایم راهنمایی و رانندگی به شهرداری رشت اختصاص داده شده است.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان همچنین به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: کاهش سرعت در جاده‌های گیلان نیازمند کارشناسی است.

وی با تاکید بر برطرف شدن نقص روشنایی در جاده‌های گیلان، اظهار کرد: اعتبار روشنایی جاده‌های گیلان باید اختصاص داده شود.

شعبانپور ایجاد موانع در بزرگراه‌ها برای جلوگیری از عبور عابران را تاثیرگذار دانست و بیان کرد: احداث پل هوایی در کاهش تلفات عابران حائز اهمیت است.

انتهای پیام/84001 /ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول