اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

متکدیان باید از سطح شهر قوچان جمع‌آوری شوند

فرماندار قوچان گفت: بسیاری از متکدیان حاضر در قوچان از شهرهای دیگر برای انجام تکدی‌گری آمده‌ و این موضوع به نام قوچان ثبت شده است لذا باید متکدیان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

متکدیان باید از سطح شهر قوچان جمع‌آوری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری قوچان اظهار داشت: قوچان مبدأ ورودی و نزدیکترین مکان به مشهد مقدس برای حضور زائران امام رضا(ع) بوده و خدمت به مسافران خدمت به زائران بارگاه علی بن موسی‌الرضا(ع) است.

وی با اشاره به این مطلب که خاطره‌های خوش و ناخوشایند از هر شهرستانی در ذهن مسافران باقی می‌ماند، تصریح کرد: باید شرایط و بستر کار طوری فراهم شده که در ایام نوروز و دیگر ایام سال به نحو مطلوبی از زائران امام هشتم(ع) استقبال صورت بگیرد.

قامتی تردد 6 میلیون زائر امام رضا(ع) را مُبلّغ مناسبی برای قوچان دانسته و تاکید کرد: باید با رفتار خوش و برخورد مناسب با زائران رفتار شود حتی اگر قرار است به دلیل انجام تخلف راهنمایی جریمه‌ای صورت بگیرد با مهربانی و زبانی خوش این کار انجام شده تا فرد متنبه گردد.

وی با گلایه از برخی مسئولین کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی قوچان که در جلسه حضور نداشته و جلسات کمیته‌های خود را برگزار نکردند، گفت: باید برای تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه فرهنگی برنامه داشته و تدابیر دیده شده در این حوزه را مدنظر قرار داد نه اینکه منتظر نامه‌ای بود و فقط به آن پاسخ داد.

رئیس شورای اداری قوچان با اشاره به این موضوع که همه مدیران باید نسبت به جایگاه قوچان توجه ویژه‌ای داشته باشند، یادآور شد: بسیاری از متکدیان حاضر در قوچان از شهرهای دیگر برای انجام تکدی‌گری آمده‌ که این موضوع به نام قوچان ثبت شده است لذا باید متکدیان از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری نخاله‌ها و زیباسازی به ویژه در مسیر خروجی شهر باید مورد توجه شهرداری و راه و شهرسازی قرار گیرد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی قوچان بیان کرد: بسیاری از فرصت‌ها و نعمت‌ها در اختیار بوده اما طریقه استفاده از آنها را نمی‌دانیم.

وی با بیان این موضوع که بسیاری از مردم کشور کتاب سیاحت غرب و شرق آقانجفی قوچانی(ره) را مطالعه کرده‌اند، عنوان کرد: باید شاخص‌هایی در سطح شهر در نظر گرفته شده تا هنگام عبور زائران و مسافران از شهر قوچان متوجه قرار گرفتن مقبره آقانجفی قوچانی (ره) نیز در این شهر بشوند.

انتهای پیام/2202/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول