اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

تأسیس 15 مرکز علمی کاربردی در خوزستان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: سال گذشته 15 مرکز، به مراکز علمی کاربردی خوزستان اضافه گردید.

تأسیس 15 مرکز علمی کاربردی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نورالله حسن‌زاده در افتتاح هزارمین مرکز علمی کاربردی کشور که ظهر امروز در شرکت ملی حفاری خوزستان افتتاح شد اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی ملی حفاری یکی از مراکز واقعی علمی کاربردی در کشور است که به عنوان الگو معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با چهار میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه راه‌اندازی شد تصریح کرد: تا سال گذشته 17 مرکز علمی کاربردی با 9 هزار و 700 دانشجو در استان مستقر بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان افزود: در این زمان 15 واحد علمی کاربردی دیگر تاسیس و تعداد دانشجویان این دانشگاه به 27 هزار نفر رسیده است عموم این دانشگاه‌ها در جوار صنعت راه‌اندازی شدند.

وی با بیان اینکه خوزستان سومین استان صنعتی کشور است عنوان کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها بعد از انقلاب در خوزستان صورت گرفته است و در بعد کشاورزی نیز با لحاظ کردن توسعه نیشکر اولین استان با 12 هزار تن تولید کشاورزی هستیم.

حسن‌زاده در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوار هستیم این واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به جایگاهی برسد که در یکی دو سال آینده 50 مرکز با 50 هزار دانشجو داشته باشیم و به اهداف عالیه دانشگاه که رسیدن به نقطه مطلوب آموزش‌های مهارتی است دست یابیم.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول