اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) صورت گرفت

برگزاری جشن تکلیف 1700 دانش‌آموز جنوب تهران

آیین جشن تکلیف یک‌هزار و 700 دانش آموز دختر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

برگزاری جشن تکلیف 1700 دانش‌آموز جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط ‌عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری، آیین جشن تکلیف یک‌هزار و 700 دانش آموز دختر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در آیین جشن تکلیف یک‌هزار و 700 دانش‌آموز دختر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری الگو پردازی را روش و شیوه قرآن کریم در مسائل تربیتی دانست و گفت: خداوند در وجود پیامبر یک الگو زیبا و پسندیده برای سایر انسان‌ها قرار داده است و اگر این معنا را تعمیم دهیم به این نتیجه می‌رسیم که نزدیکان پیامبر و تربیت یافتگان در محضر ایشان می‌توانند الگوی بسیار مناسبی برای نوجوانان و جوانان ما باشند.

عباس سلیمی گفت: برگزاری مراسمی مانند جشن تکلیف در راستای همین الگو پردازی است و قطعا در شکل گیری شخصیت فرزندان موثر است. 

نماز اول وقت و حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهید

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری خطاب به دانش آموزان گفت:  شما باید نماز اول وقت و حفظ حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهید و هرگز چیزی را مقدم بر نماز ندانید.

وی افزود: در این عالم همه چیز به دست خداوند است و همگی باید بدانیم که برای اینکه همیشه در زندگی موفق باشیم باید رضایت خداوند را جلب کنیم. 

ما به خداوند متعال نیازمندیم

داود عموحیدری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری همچنین گفت: دانش آموزان همیشه به یاد داشته باشند این ما هستیم که به خداوند متعال نیازمندیم و باید به شکرانه نعمت‌های فراوانی که به ما عطا کرده است در برابر او سر تعظیم فرو آوریم.

این گزارش حاکی است، آیین جشن تکلیف یک‌هزار و 700 دانش‌آموز دختر آموزش و پرورش ناحیه 2 ری صبح امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

گفتنی است، این جشن با عنوان در طرح عبادت برگزار شد که در این طرح دانش‌آموزان دختر پایه سوم در بهمن ماه و قبل از برگزاری جشن تکلیف خود با حضور در امامزاده علی اکبر (ع) چگونگی اقامه نماز را آموزش دیده و با احکام و مسائل دینی آشنا شدند.

طرح عبادت در دو بخش آموزش نماز و جشن تکلیف برگزار شد که در بخش نخست جلساتی با موضوع نماز نیز ویژه اولیا دانش آموزان در مدارس برگزار شد.

اردوی آموزش عملی نماز ویژه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 ری با حضور یک هزار و 645 دانش آموز در امام زاده علی اکبر (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول