اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 11 ماهه گذشته صورت گرفت

کشف بیش‌ از 77 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 11 ماهه گذشته سال جاری 77 هزار و 500 لیتر انواع فرآورده اعم از نفت سفید، گازوئیل و بنزین قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

کشف بیش‌ از 77 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسدالله طاهری ظهر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد به میزان کشفیات فرآورده‌های نفتی طی 11 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: 77 هزار و 500 لیتر انواع فرآورده اعم از نفت سفید، گازوئیل و بنزین قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که همکاری دستگاه ها و نهادهای مربوطه در مقابله با قاچاق سوخت مناسب و رضایت‌بخش است، گفت: نیروی انتظامی حضوری فعال و چشم‌گیر داشت که از عوامل انتظامی استان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

طاهری با تأکید بر اینکه کشف فرآورده‌های قاچاق به نسبت مشابه سال قبل 90 درصد افزایش داشته است، گفت: ارزش ریالی فرآورده‌های قاچاق کشف شده در 11 ماهه گذشته سال جاری یک میلیارد و 938 میلیون ریال بوده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مصرف نفت سفید نسبت به 11 ماهه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است، گفت: مصرف نفت گاز در 11 ماهه گذشته سال جاری 121 میلیون لیتر بوده که یک درصد افزایش داشته و نفت کوره با هفت میلیون و 600 هزار لیتر رشد 40 درصد داشته است.

مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره و اظهار کرد: از دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم در خصوص مزایای هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

طاهری، نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در اجرای هدفمندی یارانه‌ها و مزایا آن را مهم خواند و گفت: از رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیمای استانی خواستار همکاری و تبیین اهداف مرحله دوم هدفمندی هستیم.

این مسئول با اشاره به پیش‌رو بودن ایام نوروز و شلوغی جایگاه‌های سوخت در سطح استان و فروش سوخت‌های غیر مجاز در چهار راه های شهرها اذعان کرد: از شهروندان و مسافران تقاضا می‌کنیم از فروشندگان دوره‌گرد هیچ گونه سوختی دریافت نکنند.

مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی در ایام تعطیلات با متخلفان و فروشندگان غیرمجاز فروش فرآورده‌های سوختی در سطح شهرهای استان برخورد قانونی لازم را اعمال دارند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول