اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مرکز نمونه کشوری شد

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در یازدهمین گردهمایی روءسا و سرپرستان مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کل کشور به عنوان مرکز نمونه کشوری شناخته شد.

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج مرکز نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج گفت: در یازدهمین گردهمایی روءسا و سرپرستان مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی که در تهران برگزار شد، پس از بررسی‌های فعالیت‌های مراکز، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج رتبه دوم را در بین 43 مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در کشور به خود اختصاص داد.

حسین آبین افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از سال 1386 با کد رشته‌های محدود و 250 دانشجو شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر هزار و 570 دانشجو  در 14 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این مرکز خاطرنشان کرد: به همت دانشجویان و اساتید این مرکز فعالیت‌های متنوع از جمله برگزاری سمینارها، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات و جشنواره‌هایی همچون روز معمار، گذر هنر، ایده و مردم، روزشمار هفته پژوهش، روز گرافیک و نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی انجام شده است.

این مسئول افزود: این فعالیت‌های فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی با هدف ایجاد فضایی که دانشجویان متناسب با رشته‌ تحصیلی خود بتوانند خلاقیت و ابتکارات خود را بروز دهند و همچنین برای معرفی آنان به بازار کار و آشنایی با محیط کار برنامه‌ریزی شده است.

آبین در پایان با بیان اینکه این مرکز فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی خود را در راستای تربیت نیروی انسانی کارآفرین تدوین می‌کند، یادآور شد: دانش‌آموختگان این مرکز باید مهارت‌هایی مطابق با بازار کار را کسب کنند و این مرکز در راستای پرورش نیروهای جوانی که دانش و توانایی آنها مورد نیاز جامعه باشد، گام برمی‌دارد. 

هم‌اکنون مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج واقع در عظیمیه، در 14 کد رشته از جمله گرافیک، معماری، معماری گرایش طراحی محیط داخلی، انیمیشن، نقاشی گرایش هنرهای تجسمی، نقاشی ایرانی، فیلمسازی گرایش عکاسی و فیلمبرداری، عکاسی، فیلمسازی گرایش نقاشی متحرک، معماری شهری و روستایی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول