اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی زنجان تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره عمرانی در بخش مرکزی زنجان

بخشدار مرکزی زنجان گفت: باید برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره عمرانی در بخش مرکزی برنامه‌ریزی شود.

برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره عمرانی در بخش مرکزی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، وجیه‌الله نوروزی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زنجان اظهار داشت: سرعت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برای افزایش یابد.

بخشدار مرکزی زنجان با اشاره به اینکه باید بر ساخت‌و‌سازهای روستایی افزایش یابد، تاکید کرد: بنیاد مسکن باید بر ساخت‌و سازها نظارت بیشتری را اعمال کند.

این مسئول با بیان اینکه به برخی از این مسکن‌ها انشعابات غیر مجاز داده می‌شود، تاکید کرد: ادارات نظیر آب، گاز و برق نباید تا قبل از دریافت قباله این انشعابات را واگذار کنند.

وی با اشاره به اینکه ساخت‌و‌سازها در حاشیه روستاها بسیار زیاد شده، عنوان کرد: این موضوع در بخش مرکزی زنجان به مرامت بیشتر است.

نوروزی با بیان اینکه تردد خودروهای سنگین در مسیر راه‌های روستاها دارای معادن باعث ایجاد مشکل شده، خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین و تخریب جاده‌ها و بروز حوادث از جمله مهم‌ترین مشکلات است.

بخشدار زنجانرود نیز در ادامه با بیان اینکه این بخش زنجانرود دروازه ورود به زنجان است، ابراز داشت: این بخش دارای 103 روستا است که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مجتبی نوری با اشاره به اینکه 37 روستا در این بخش دچار مشکل آب‌ است، اعلام کرد: گازرسانی به چهار روستا که پیش از این وعده داده شده بود نیز هنوز محقق نشده است.

این مسئول با بیان اینکه روستای «ملک باغی» در این بخش در سال جاری جا‌به‌جا شده است، افزود: برنامه جا‌به‌جایی دو روستای بخش زنجانرود نیز در دست بررسی است.

وی به لزوم راه‌اندازی کلانتری «قره بوته» تا پایان سال تاکید و اذعان داشت: برای افزایش امنیت در این منطقه راه اندازی این کلانتری در سریع‌ترین زمان ممکن الزامی است.

بخشدار زنجانرود با اشاره به اینکه دو مدرسه در این بخش میزبان مسافران نوروزی خواهند بود، متذکر شد: سه راهداری در این بخش آماده ارائه خدمات نوروزی به مسافران هستند.

انتهای پیام/73009/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول