اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در بازدید از خبرگزاری فارس:

فضای نقد در رسانه‌های استان یزد مطلوب نیست

مدیرکل روابط عمومی استاندار یزد، فضای نقد در رسانه‌های استان را دور از حد انتظار دانست و گفت: مدیران ارشد استان راه را برای نقد سازنده و آگاهانه باز گذاشته‌اند اما هنوز فضای نقد به حد مطلوب نرسیده است.

فضای نقد در رسانه‌های استان یزد مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، داود پاک‌طینت، پیش از ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس استان یزد اظهار داشت: نقد از جمله مواردی است که اگر آگاهانه و اصولی انجام شود می‌تواند در بسیاری از امور راهگشا و حلال بسیاری از مشکلات باشد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه این موضوع را در نشست‌های خبری مختلف مطرح کرده‌ایم، اما هنوز انتظارات در این زمینه محقق نشده است.

پاک‌طینت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پارک خبرنگاران در استان یزد اظهار داشت: پیشنهاد این طرح به شورای شهر ارائه شده و با پیگیری و ارائه نظرهای مختلف از سوی رسانه‌ها، امیدواریم این پارک به زودی راه‌اندازی شود.

وی ایجاد موزه دائمی از مطبوعات، سالن برای برگزاری نشست‌ها و ... را از جمله فضاهای در نظر گرفته شده برای این پارک برشمرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از خبرگزاری فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های فعال و کم‌حاشیه در استان یزد یاد کرد و از تلاش‌های خبرنگاران این خبرگزاری در پوشش اخبار دهه فجر تقدیر کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: آماده همکاری با روابط عمومی استانداری یزد در زمینه پوشش اخبار مختلف هستیم.

مهدی جلیلیان خواستار فراهم آوردن شرایط حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها در جلسات مختلف استانداری از جمله ستاد بحران و کارگروه‌های مختلف شد و افزود: دعوت از خبرنگاران خبرگزاری‌ها در این جلسات به طور قطع گامی موثر در تولید محتوای خبر در رسانه‌های استان خواهد بود و رسانه‌ها از این تکرار خارج خواهند شد.

وی از دشواری برقراری ارتباط با برخی مدیران کل استان و مسئولان روابط عمومی‌ها، کمبود خبرنگاران حرفه‌ای و ... به عنوان بخشی از مشکلات خبرنگاران یاد کرد.

جلیلیان همچنین با اشاره به سامانه پیامکی ارسال تیتر اخبار مهم در دفتر مرکزی خبرگزاری فارس عنوان کرد: طی سه سال گذشته، برای بیش از 30 مدیرکل، مسئول و فعالان رسانه‌ای استان یزد پیامک‌های فارس ارسال شده است و با روی کار آمدن مدیران جدید، تلاش می‌کنیم این سامانه برای آنها فعال شود.

انتهای پیام/2464/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول