اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شوراها باید با برنامه شهری عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شوراها باید با برنامه شهری عمل و مدیریت جهادی داشته باشند.

شوراها باید با برنامه شهری عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر خرم‌آباد که در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: مدیریت جهادی می‌تواند به شوراها کمک کند، از این رو شوراهای شهرستان خرم‌آباد باید تا مدیریت جهادی مشکلات شهرستان خرم‌آباد را برطرف کنند.

وی اظهار داشت: حرکت جهادی نیازمند این است که شوراها خرم‌آباد را آباد کنند، زیرا این کار همت بلند می‌خواهد تا این شهر به خرمی گذشته برسد.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: ما می‌توانیم با حرکت جهادی و الگو گرفتن از استان‌های دیگر که به توسعه رسیده‌اند و در حال کار کردن هستند، شهر خودمان را نیز به یک شهر آباد و خرم تبدیل کنیم.

وی گفت: همت بلند، عشق به خدا، انگیزه و روحیه جهادی باعث موفقیت‌های زیادی بخصوص در حوزه کار شوراها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: داشتن برنامه عمران شهری می‌تواند به کار شوراها تأثیر بسزایی داشته باشد، زیرا با نبود برنامه ما شاهد این هستیم که امروز میدانی را کوچک و فردا آن را بزرگ می‌کنند که این کارها در شأن مردم فهیم و شهیدپرور خرم‌آباد نیست.

* شورا باید از برنامه‌های غیرکارشناسی پرهیز کنند

حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه شوراها باید از برنامه‌های غیر کارشناسی پرهیز کنند، زیرا این‌ها درد و ضرر هستند که اگر برنامه‌های کارشناسی باشد، تعریف‌ها و تغییرها به صورت کارشناسی شده انجام می‌شود.

* شوراها باید با برنامه شهری پیش روند

وی گفت: اگر شوراها می‌خواهند نسبت به دوره گذشته و 4 سال قبل خودشان را نشان دهند، باید با کار کارشناسی و برنامه شهری عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید یک باقیات و صالحات به‌جا بگذارند زیرا این باقیات و صالحات در قیامت بررسی می‌شود.

* خدمتگزاری به مردم از نعمت‌های خداوند است

حجت‌الاسلام میرعمادی در لرستان اذعان کرد:‌ یکی از نعمت‌های خداوند بر انسان، نعمت خدمتگزاری است، این نعمت خدمتگزاری باید قدر داده شود و ما باید این فرصت‌ها را از دست ندهیم زیرا مردم به شما رأی داده‌اند و به شما اطمینان کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه به مردم ولایی خرم‌آباد خدمت می‌کنید، باید قدردان این نعمت باشید و از اینکه شما را مورد اعتماد دانسته‌اند در خدمت به آنها هیچ کوتاهی و سهل‌انگاری نکنید.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: گذشته خرم‌آباد نشان می‌دهد که این شهر باید همواره خرم، سرسبز و آباد باشد زیرا گذشته دور این شهر، یک شهر زیبا و نمونه را نشان می‌دهد اما متاسفانه در یک دوره‌ای مورد بی‌توجهی قرار گرفته و الان وضعیت شهر مناسب نیست.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: به باورهای مردم باید توجه داشته باشیم زیرا مردم با این باورها زندگی می‌کنند، لذا همه شوراها باید سعی کنند شهر را از این حالت بیرون بیاورند.

وی افزود: شهر خرم‌آباد نیازمند ظاهر خوب و مبلمان شهری مناسب است، زیرا ظاهر نشان‌دهنده بر باطن است.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول