اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد

افزایش چشمگیر جمعیت حیات وحش قم در مناطق طبیعی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با یک برنامه‌ریزی منسجم و تلاش مستمر کارشناسان و محیط‌بانان و نگرش پیشگیرانه از شکار و صید، جمعیت حیات وحش استان قم بیش از 25 درصد افزایش یافته است.

افزایش چشمگیر جمعیت حیات وحش قم در مناطق طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از گونه‌های جانوری و گیاهی در استان اظهار کرد: توانسته‌ایم با یک برنامه‌ریزی منسجم و با تلاش مستمر و جانفشانی کارشناسان و محیط‌بانان اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهیم.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگسازی و نگرش پیشگیرانه از شکار و صید از افزایش بیش از 25 درصدی جمعیت حیات وحش در استان قم خبر داد و گفت: با افزایش مناطق شکار ممنوع کهندان، کهک و مسیله به مناطق زیرپوشش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، امیدواریم حفاظت از این موهبت‌های الهی در ابعاد گسترده‌تر دنبال شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه پایش و گشت‌زنی در مناطق زیرپوشش در راستای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی با همکاری روستاییان و نیروی انتظامی به صورت هدفمند و منسجم اجرا می‌شود، تصریح کرد: سطح حفاظتی مناطق زیرپوشش در یک بازه زمانی مشخص و با فراهم آوردن تمهیدات لازم بیش از پیش ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول