اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

زنگ احسان و نیکوکاری در لرستان نواخته شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، فرماندار خرم‌آباد و دیگر مسئولان استانی زنگ احسان و نیکوکاری در دبستان شاهد شهید مراد داودی خرم‌آباد نواخته شد.

زنگ احسان و نیکوکاری در لرستان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان صبح امروز در مراسم جشن نیکوکاری که در دبستان شاهد پسرانه شهید مراد داودی خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: احسان و نیکوکاری موجب تقویت روحیه نوعدوستی در انسان می‌شود.

گودرز کریمی‌فر افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به نیازمندانی است که آبرومندانه زندگی کرده و یکی از ارکان تشکیل‌دهنده کشور هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.

وی اظهار داشت: انسان با کوچک‌ترین عمل خیر خود احساس آرامش می‌کند و انجام این فریضه دینی نباید فراموش شود.

در ادامه معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی لرستان در این مراسم گفت: 250 پایگاه سیار و ثابت برای جشن نیکوکاری دایر شده‌اند.

سیدحمید علوی افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته 13 میلیارد ریال کمک‎های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شده و امید است، امسال نیز خیرین حضوری پررنگ‎تر داشته باشند.

وی تصریح کرد: تا قبل از شب عید کمک‎های نقدی و غیرنقدی خیرین بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

علوی از ایجاد مراکز نیکوکاری در لرستان خبر داد و گفت: به‎ منظور کاهش ادارات امداد و سوق دادن برخی از خدمات به مردم، تاکنون 14 مرکز در سطح استان دایر و 28 مرکز دیگر نیز به ‎زودی افتتاح می‎شود.

این مسئول افزود: خیرین می‎توانند کمک‎های نقدی خود جهت حمایت از نیازمندان را نزد بانک ملی مرکزی خرم‌آباد به شماره 105237286002 واریز کنند.

لازم به ذکر است، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان و اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط مسئولان و دانش‌آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول