اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور

جشن نیکوکاری در 1100 پایگاه خراسان شمالی آَغاز شد

جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور در یک هزار و 100 پایگاه سطح استان خراسان شمالی آَغاز شد.

جشن نیکوکاری در 1100 پایگاه خراسان شمالی آَغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جشن نیکوکاری پیش از ظهر امروز در استان خراسان شمالی با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» با حضور مردم نوع‌دوست استان آغاز به کار کرد.

هم‌زمان با جشن احسان و نیکوکاری 650 پایگاه در مدارس، 135 مورد در مساجد، 161 مورد نیز مربوط به روستاها در خراسان شمالی برپا شده است.

بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، از مجموع پایگاه‌های این جشن، 11 پایگاه سیار و مابقی ثابت خواهند بود.

امان‌الله حسین‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشن احسان و نیکوکاری به مدت سه روز برپا است، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها، هدایای خود را به این امر اختصاص دهند.

به گفته وی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 16 اسفندماه نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه استان دایر است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت کمک‌های مردم نوع دوست خراسان شمالی به این جشن کمک‌های نقدی است، یادآور شد: البته این پایگاه‌ها آماده جذب کمک‌های غیر نقدی اعم از البسه و سایر مایحتاج نیازمندان نیز است لیکن کمک‌های نقدی به این جشن مناسب‌تر خواهد بود.

حسین‌پور همچنین با اعلام شماره حساب 14005080040 بانک مسکن شعبه مرکزی برای جذب کمک‌های آن دسته از نیکوکارانی که در روز موعود موفق به کمک نشدند، از عموم افراد خیر و نوع دوست دعوت کرد تا کمک‌های خود را در حمایت‌های نیازمندان دریغ نکنند.

به گزارش فارس، سال گذشته چهار میلیارد و 600 میلیون ریال در جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان توسط پایگاه‌های کمیته امداد استان جمع‌آوری شد.

هم اکنون 80 هزار مددجو و همچنین 40 هزار نیازمند از کمک‌های کمیته امداد خراسان شمالی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول