اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار خبر داد

بهره‌برداری مخازن ترمینال نفتی با ظرفیت 5600 تن در بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار گفت: مخازن ترمینال نفتی بندر شهید بهشتی چابهار توسط شرکت مرجان شمال جنوب با ظرفیت 5600 تن به منظور ترانزیت سوخت به کشورهای آسیای میانه به بهره‎برداری رسید.

بهره‌برداری مخازن ترمینال نفتی با ظرفیت 5600 تن در بندر شهید بهشتی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی چابهار، سیاوش رضوانی اظهار داشت: شرکت مرجان شمال جنوب اولین شرکت بخش خصوصی از بندر چابهار در زمینه ترانزیت سوخت به کشور افغانستان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی چابهار افزود: ترانزیت سوخت در بندر چابهار در چند سال اخیر با یکسری موانع و ابهاماتی در فرآیند مواجه بود که خوشبختانه با کمک مسئولان استان به ویژه گمرک موانع مرتفع شد.

این مسئول گفت: ترانزیت با توسعه بندر چابهار عجین است و اگر این توسعه به پایان برسد در چند سال آینده شاهد انفجار اقتصادی خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال 93 سال شکوفایی بندر چابهار برای سرمایه‌گذاران است و خوشبختانه تمام مراحل مکان یابی برای سرمایه گذاری مشخص و تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت مرجان شمال جنوب نیز عنوان کرد: این شرکت کار ترانزیت سوخت از بندر چابهار به کشور افغانستان را انجام می‌دهد که از سال 89 فعالیت ساخت را آغاز و طی فرآیندی امروز به بهره برداری رسید.

مسعود روح‌افزا افزود: شرکت مرجان شمال جنوب رویکرد بسیار مهمی در حوزه مواد نفتی، غلات و مواد معدنی و ساختمانی در پیش رو دارد.

وی اذعان داشت: این شرکت با هزینه اجرایی 20 میلیارد ریال برای 30 نفر به طور مستقیم و 40 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

در پایان سعید ایزدیان عضو هیئت مدیره شرکت مرجان از تمام دست‌اندرکاران سازمان بنادر و اداره کل بندر به خاطر فراهم کردن زمینه‌ها برای سرمایه گذاری تشکر کرد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول