اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اکثر بیکاران استان اردبیل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند

استاندار اردبیل گفت: دانش‌آموزان نباید تنها به ورود به دانشگاه فکر کنند و باید به کارهای صنعتی و فنی نیز روی بیاورند و نباید ملاک این باشد که رفتن به دانشگاه موجب ایجاد شغل و درآمد است.

اکثر بیکاران استان اردبیل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی شیخ مفید در اردبیل اظهار داشت: در طی مدتی که مسئولیت استانداری در اردبیل را بر عهده گرفته‌ام تمام تلاشم بر این است تا با جوانان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشم.

وی عنوان کرد: نقش اصلی نخبه‌ها این است که با ایجاد و راه انداختن محصولات جدید موجب ایجاد خط تولید این محصولات شوند تا با این کار هم برای استان اشتغال به وجود آید و هم موجب رونق اقتصادی شود.

استاندار اردبیل خطاب به دانش‌آموزان گفت: وظیفه شما این است که دستاورد علمی را به تکنولوژی تبدیل کنید تا با این کار موجب ایجاد ثروت و پیشرفت در جامعه باشید.

خدابخش افزود: در دنیا فقط 20 درصد دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل به دانشگاه می‌روند و بقیه آنها در کارخانه‌ها و مراکز صنعتی مشغول به کار می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان نباید تنها به ورود به دانشگاه فکر کنند و باید به کارهای صنعتی و فنی نیز روی بیاورند و نباید ملاک این باشد که رفتن به دانشگاه موجب ایجاد شغل و درآمد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه دانش‌آموزان با دادن درخواست‌ها، خواسته‌های خود را به استاندار اردبیل مطرح کردند که کاهش شهریه پرداختی دانش‌آموزان به مدارس، تعلق گرفتن سهمیه غذا به دانش‌آموزان شهری،‌ تعویض کامپیوترهای کهنه با سیستم‌های نواز موارد مطرح شده بود که در مورد آخر با موافقت قطعی استاندار همراه شد.

نکته جالب در میان این درخواست‌ها این بود که بیشتر دانش‌آموزان استحکام و نوسازی مدرسه خود را از استاندار اردبیل تقاضا کردند به طوری که این خواسته برای استاندار تعجب‌آور بود و موجب شد که استاندار اردبیل به شوخی بگوید که این درخواست را دانش‌آموزان مطرح کرده‌اند یا از سوی معلمان و مدیران مدرسه طرح شده است؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه استاندار اردبیل از ساختمان مدرسه بازدید کرد.

انتهای پیام/62003/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول