اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

فرهنگ در کنار ورزش باید در اولویت کار مسئولان باشد

فرماندار شیراز گفت: تقویت مباحث فرهنگی در کنار ورزش باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

فرهنگ در کنار ورزش باید در اولویت کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی امیری در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی به نقش و اهمیت ورزش در جامعه پرداخت و اظهار داشت: ورزش یگانه وسیله تزکیه روح و جسم است که می‌تواند اوقات فراغت جوانان را پر و کسالت و تنبلی را از انسان‌ها دور کند و به آنان نشاط و شادابی بخشد.

وی سلامت جسم، روح و روان را بزرگ‌ترین دستاورد ورزش عنوان کرد و گفت: تفریح، سرگرمی سالم و ورزش، جسم و عقل انسان را نشاط می‌بخشد و اصول ضروری را در زندگی تشکیل می‌دهند، همان‌طور که در دین مبین اسلام به امر ورزش در زمینه‌های مختلف توصیه شده که به موازات تقویت جنبه‌های علمی و ایمانی به تقویت جسمانی انسان نیز توجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مباحث فرهنگی باید در کنار ورزش تقویت شود اضافه کرد: توسعه ورزش و مقوله فرهنگ در راستای یکدیگر می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را برطرف کند که باید این امر در اولویت کار قرار بگیرد.

رئیس شورای ورزش شیراز خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی برای توسعه ورزش این شهرستان داریم که با برنامه‌ریزی که انجام و شاهد رشد خوبی در این زمینه خواهیم شد.

امیری با اعلام آمادگی فرمانداری برای توسعه ورزش این شهرستان و تشکیل شورای ورزش به صورت مدون و منظم گفت: با توجه به اهمیت موضوع و توجه ویژه به ورزش در روستاها باید شورای ورزش در بخشداری‌های تابعه نیز تشکیل و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در راستای رشد و اعتلای ورزش و پیگیری امور جوانان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد افزود: در چند سال اخیر مسئولان نگاهی ویژه به ورزش داشته‌اند و ما نیز به‌نوبه خود این مهم را دنبال می‌کنیم.

فرماندار شیراز همچنین با اشاره به تشکیل اتاق فکر در فرمانداری این شهرستان از ورزشکاران دعوت کرد تا به منظور رفع مشکلات خود و ارائه پیشنهادها و نظرات در این شورا شرکت کنند.

در ادامه این جلسه روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شیراز مشکلات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول